طی بیانیه ای اعلام شد:
بنابراین دلایل و با آگاهی و شناخت لازم و به عنوان یک وظیفه دینی و انقلابی حمایت قاطع خویش را از این برادر انقلابی و ولایی اعلام می‌دارم
کد خبر: ۱۸۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵ 19 February 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،سید شکرالله امامی نامزد انتخابات بویراحمد و دنا با انتشار بیانیه‌ای به نفع ستار هدایت‌خواه کنار رفت.
متن این پیام به شرح زیر است،
بنام خدا
«انتخابات عرصه شکوفایی و به ثمر نشستن گوهر اراده انسانهاست»
با سلام به پیشگاه قطب عالم امکان امام عصر «عج» و با سلام و صلوات به روح پرفتوح حضرت امام «ره» و شهیدان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی بویژه سردار شهید ستار اورنگ و با آرزوی سلامتی و عزت برای مقام عظمای ولایت و رهبری و با تشکر از نماینده محترم ولی فقیه در استان حضرت آیت الله ملک حسینی و سپاس از زحمات دستگاه‌های نظارت و اجرایی.
اینجانب سید شکراله امامی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت از حضرت آیت الله ملک حسینی در عرصه انتخابات خبرگان رهبری، بنا به دلایل زیر و با توجه به مجموع شایستگی‌های مجاهد عرصه فرهنگ و سیاست جناب آقای دکتر هدایت خواه از صحنه مبارک رقابت انتخاباتی انصراف خویش را اعلام می‌دارم و ضمن احترام به همه کاندیدا‌ها، با اعتقاد عمیق به اصلح بودن این چهره سیاسی و فرهنگی از وی حمایت می‌نمایم. امیدوارم مردم ولایتمدار، متدین و انقلابی شهرستان‌های بویراحمد و دنا با بصیرت و تعهد نسبت به انتخاب اصلح عنایت نمایند.
۱- در راستای اعتلا و تقویت وحدت جریان اصولگرایی و پایبندی به عهدی که در وحدت این جریان انقلابی و مبارک داشته و دارم.
۲- پایبندی به اصل شایسته سالاری و شایسته گزینی
۳- ویژگی‌های فردی اعم از سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جناب دکتر هدایت خواه که بنده ایشان را یک مجاهد فرهنگی می‌دانم.
۴- ولایت مداری و ولایت پذیری جناب دکتر هدایت خواه
۵- تجارب ارزنده دو دوره نمایندگی ایشان و برخورداری از روحیه شجاعت و صراحت لازم در احقاق حقوق مردم
۶- با عنایت به اصل اعلمیت و اقوا بودن ایشان در مباحث مختلف و با عنایت به سخن امام علی «ع» که می‌فرمایند: «ای‌ها الناس ان احق الناس بهذاالامر اقواهم علیه و اعلمهم بامرالله فیه.‌ای مردم شایسته‌ترین مردم برای حکومت کسی است که از دیگران توانا‌تر و به دستور خداوند در امر حکومت دانا‌تر باشد.»
بنابراین دلایل و با آگاهی و شناخت لازم و به عنوان یک وظیفه دینی و انقلابی حمایت قاطع خویش را از این برادر انقلابی و ولایی اعلام می‌دارم.
سیدشکراله امامی
کاندید دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار