با مشارکت خبرگزاری ایکنا و حوزه هنری قزوین
اولین جشنواره دانشجویی «هنر و قرآن» در رشته تصویرسازی در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ 19 April 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  خبرگزاری بین‌المللی قرآن ايران(ايكنا) از قزوین، نخستین جشنواره دانشجویی «هنر و قرآن»در رشته تصویرسازی توسط جهاد دانشگاهی واحد قزوین و حوزه هنری استان قزوین برگزار می‌گردد.
این جشنواره با هدف ایجاد نشاط در جامعه دانشجویی همراه با استحکام و رواج فرهنگ قرآنی و ايجاد زمينه مناسب براى ارتباط فرهنگى و تبادل تجربه هاى هنرى دانشجويى برگزار می شود.
علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ اردیبهشت ماه به صورت حضوری، به نشانی قزوین، خیابان نوروزیان، بلوار پرستار، مجتمع آموزشی جهاد دانشگاهی قزوین، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی ارائه کرده و یا به کدپستی ۳۴۱۴۶۶۷۵۱۹ ارسال کنند.
همچنین آثار ارسالی باید بر روی بستری قابل انعطاف و با ضخامت حداکثر ۲ میلی‌متر و در ابعاد ۵۰ در ۷۰ به صورت افقی یا عمودی باشد و در غیر این صورت آثار ارسالی مورد بررسی قرار نگرفته و برگردانده نیز نخواهد شد.
آثار برگزیده از ۱۲ تا ۲۲ خردادماه ۱۳۹۵ به نمایش درآمده و اختتامیه جشنواره نیز ۱۲ خردادماه به همراه معرفی و تجلیل از صاحبان آثار برگزیده برگزار خواهد شد و اجرای دوره‌های آموزشی و مهارت‌افزایی نیز از حاشیه‌های برگزاری این جشنواره می‌باشد.
یادآور می‌شود، علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر  می توانند با شماره‌های ۳۳۶۶۰۹۱۰-۰۲۸ و ۰۹۱۹۲۸۶۰۰۱۲ تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار