قائم مقام سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:
قائم مقام سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: نیروهای مسلح می‌توانند در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش اساسی داشته باشند و در ابتدا باید تحول را از درون مجموعه ایجاد کرد.
کد خبر: ۲۱۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 20 April 2016
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از  خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قزوین، حجت‌الاسلام محمد هادی بهشتی پور در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی قزوین اظهار کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی علاوه بر استفاده مطلوب از زمان باید از نیروهای وظیفه‌ی اداری و پایور استفاده‌ی بهینه کرد همچنین می‌توان از نیروهای مردمی و انقلابی از قبیل پلیس افتخاری نیز برای تحقق این شعار در ناجا استفاده کرد.

وی افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از تولید داخل حمایت کرد و در این راستا باید در خرید لوازم و تجهیزات منزل و اداره به ایرانی بودن جنس توجه کرده و با خرید کالای ایرانی از تولید داخل حمایت کنیم.

قائم مقام سازمان عقیدتی سیاسی ناجا توصیه کرد: نشست‌هایی که برگزار می‌شود طولانی نباشد و طوری برنامه‌ریزی صورت گیرد که اصل مطلب ارائه و از اتلاف زمان پرهیز شود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی باید از تجملات پرهیز کنند زیرا از بیت‌المال استفاده می‌شود، همچنین باید برای اجرای بهتر برنامه‌ها تمام توان را به کار برد چون توان همه‌ی ما بیش از آن چیزی است که انجام می‌دهیم.

حجت‌الاسلام بهشتی پور اعلام کرد: نیروهای مسلح در نهضت حفظ قرآن کریم کشور از همه اقشار پیشتازتر هستند و در کل نیروهای مسلح نیز ناجا پیش‌قدم است و متعهد شده تا پایان سال در حفظ 1 تا 3 جز 50 هزار حافظ را تربیت کند.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم حجت‌الاسلام مرتضی روحانی به مدت 3 سال به‌عنوان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی قزوین منصوب و از زحمات حجت‌الاسلام پور میرزایی تقدیر شد.

برچسب ها: نیروی مسلح ، قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار