نماينده‌ی مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي گفت: يكي از هدف‌هاي قزوين در عرصه‌ی اقتصاد مقاومتي افزايش صادرات است كه اين به معناي توجه به توليد داخلي است.
کد خبر: ۲۲۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 27 April 2016
 به گزارش  تابناک از قزوین داوود محمدي در جلسه‌ی شورای اداری استان که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، با بيان اينكه قزوین با بیش از 110 هزار نفر جامعه‌ی کارگری یک استان صنعتی است، اظهار کرد: و امروز جامعه‌ی کارگری با مشکلات متعددی از جمله نگرفتن حقوق و مزایا دست به گریبان است و باید برای آنها فکر اساسی شود.

نماينده‌ی مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي افزود: در این راستا استاندار دستور تشکیل کارگروهی را دادند که به کارخانجات رفته و مشکلات را احصا کنند تا اقدامات لازم صورت گیرد و تصميمات مديريتي اتخاذ شود.


محمدي تصريح كرد: باید توجه داشت بخشی از کارخانه‌هاي استان که البته تعداد آن‌ها در مقابل ميزان كارخانه‌ها زیاد نیست در زحمت هستند و برخی کارگران از سه تا چهار ماه تا 30 تا 40 ماه حقوق نگرفته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری اظهار کرد: سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گرفته است که برای تحقق این شعار در استان هدف‌گذاری خوبی صورت گرفته است که در سال جاري هم دو هدف در استان مشخص شده است.

نماينده‌ی مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي  اظهار كرد: ايجاد 20 هزار شغل در سال جاری و افزایش صادرات از 400 میلیون دلار به یک میلیارد دلار، حاصل دو هدف‌گذاری مطلوب و اقدام عملي است، اگر شعار اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم بسیاری از معضلات جامعه، حتی آسیب‌های اجتماعی كه گريبان‌گير نسل جديد ما شده مرتفع می‌شود.

وي تأكيد كرد: این هدف‌گذاری‌های صورت گرفته نیز همت بلند و هماهنگی و همراهی همه دستگاه‌ها را می‌طلبد، بنابراین همه در هر مسئولیتی که هستیم باید در این حوزه احساس مسئولیت جدی داشته باشیم، اگر حمايت نكنيم با مشكل مواجه مي‌شویم.

محمدي يادآور شد: افزايش صادرات نيز به معناي توجه به توليد داخلي است، شاه بیت تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به تولید داخلی است كه بنابراین باید صادرات را به 3 برابر افزایش دهیم و اميدواريم همه‌ی مدیران در این حوزه دست به دست هم دهند تا این مهم عملی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار