رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : اساس و مبنای کار در بخش کشاورزی ؛ تحقق اقتصاد مقاومتی است .
کد خبر: ۲۴۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 15 June 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، نیاز علی ابراهیمی پاک در جلسه اقتصاد مقاومتی که بمناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در شهرستان آوج برگزار شد با بیان این مطلب افزود : کشاورزی با فرهنگ و منش ایران همخوان و عجین است و توانسته در شرایط مختلف و سخت ، اقتصاد کشور را به جلو حرکت دهد .

وی اظهار داشت : بخش کشاورزی می تواند در سخت ترین شرایط نقش آفرینی و وظایف خود را بخوبی ایفا  نماید، بنابراین کشاورزی می تواند در پیشبرد و توسعه اقتصادی کشور نقش بسزایی داشته باشد .

ابراهیمی پاک اضافه کرد : کشاورزی در ایجاد اشتغال در کشور نیز توانسته نقطه اتکایی در پیشبرد اهداف کشور باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به ظرفیت های بخش کشاورزی در شهرستان آوج گفت  : شهرستان آوج استعداد و توانایی بسیار زیادی در تولید محصولات کشاورزی دارد اما متاسفانه توجه خاص یا خوبی به استعدادهای بخش کشاورزی این شهرستان  نشده است .

ابراهیمی پاک تصریح کرد : باید با برنامه ریزی مناسب برای بخش کشاورزی این شهرستان بتوان شاهد رشد و توسعه کشاورزی در این شهرستان باشیم .

وی شناسایی استعدادهای منطقه در توسعه استان و بخش را مهم دانست و تاکید کرد : منطقه آوج دارای بارندگی خوبی است که جمع آوری و هدایت آب های سطحی نقش بسزایی در رشد و توسعه این شهرستان دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار