معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از اختصاص 403 کلاس درس برای اسکان موقت فرهنگیان در تابستان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۴۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 21 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین مرتضی سمیعی افزود: با فرارسیدن فصل تابستان و آغاز مسافرت ها، طرح اسکان موقت فرهنگیان استان قزوین در تابستان 95 آغاز می شودد.
وی اضافه کرد: 12 درصد از آثار باستانی کشور از قبیل قلاع الموت، امامزاده حسین(ع)، دریاچه اوان، حسینیه امینی ها، جاذبه های طبیعی و تاریخی و گردشگری فراوان در استان قزوین به عنوان پایتخت خوشنویسی کشور وجود دارد که با اسکان مسافران در مدارس، می توان زمینه ای برای توسعه گردشگری در این خطه فراهم کرد.
سمیعی ادامه داد: ستاد اسکان موقت فرهنگیان استان قزوین از 26 خرداد ماه لغایت 25 شهریور ماه سال جاری آماده پذیرش میهمانان و ارائه خدمات به گردشگران می باشد.
وی گفت: امسال 17 پایگاه، 39 مدرسه و 403 کلاس برای اسکان فرهنگیان در فصل تابستان اختصاص داده شده است که از تعداد 403 کلاس، 67 کلاس ویژه، 158 کلاس نوع الف، 59 کلاس نوع ب و 119 کلاس نوع ج می باشد.
سمیعی خاطرنشان کرد: ساعت پذیرش در پایگاه های اسکان از ساعت 8 صبح تا 24 انجام می شود و اسکان فرهنگیان و بستگان درجه یک با ارائه کارت شناسایی پرسنلی یا حکم کارگزینی و با داشتن شناسنامه امکان پذیر خواهد بود.
وی حضور شخص فرهنگی را جهت دریافت معرفی نامه در محل ستاد اسکان الزامی دانست و افزود: همچنین فرهنگیان می توانند از طریق سایت اینترنتی به آدرس www.eskan.medu.ir وارد سامانه شده و اسکان را به صورت اینترنتی رزرو کنند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: رزرو اینترنتی اسکان از ساعت 8 صبح روز شنبه 5 تیر ماه آغاز و از تاریخ 10 تیر ماه تا 25 شهریور در اختیار فرهنگیان محترم می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار