معاون استاندار قزوین خبر داد
معاون استاندار قزوین با بیان اینکه پروژه قزوین - رحیم‌آباد - کلاچای تاکنون پیشرفت فیزیکی 5 درصدی داشته است، گفت: 26 کیلومتر از این پروژه به شرکت پیمانکاری داده شده است.
کد خبر: ۲۵۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 28 June 2016
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه‌ بررسی پروژه راه اصلی قزوین - الموت - رحیم‌آباد که صبح امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: پیرو بازدید استاندار قزوین از دو پروژه قزوین - رحیم‌آباد - کلاچای و قزوین - الموت - تنکابن به دلیل پیگیری‌های مسائلی که در آن بازدید مطرح و در صورتجلسات قید شده بود، موجب برگزاری این جلسه شد تا با تلاش و پیگیری بتوانیم برای پیشبرد این پروژه عظیم گام‌های ارزنده‌ای برداریم.

وی با بیان اینکه پروژه قزوین - رحیم‌آباد - کلاچای تاکنون پیشرفت فیزیکی پنج درصدی داشته است، ادامه داد: 26 کیلومتر از این پروژه به شرکت پیمانکاری داده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: در پروژه قزوین - رحیم‌آباد - کلاچای به دلیل مشکلاتی که در محیط زیست، منابع طبیعی و اداره میراث فرهنگی وجود دارد و عمده‌ترین آنها اعتباری بوده موجب کند بودن پیشرفت این پروژه عظیم شده است.

حبیبی تصریح کرد: سال گذشته و اواخر سال جاری دریافت مطالبات پیمانکاران در قالب اسناد خزانه انجام شده است و پیرو بازدیدی که صورت گرفته در مورد رفع مشکلات مالی جهش خوبی پیدا کرده‌ایم که این مسئله موجب می‌شود شاهد پیشرفت فیزیکی پروژه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: پروژه عظیم قزوین - رحیم‌آباد - کلاچای 150 کیلومتر بوده که نیازمند اعتبارات مناسب و زمان طولانی است و امیدواریم اعتبارات لازم را برای پیشبرد و پیشرفت این پروژه داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: با عملکردهای خوبی که در سال جاری در راستای پیشرفت پروژه قزوین - رحیم‌آباد - کلاچای انجام شده است، امیدواریم بتوانیم سرعت پروژه را بالاتر ببریم.

حبیبی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته بودجه و اعتباری که برای این پروژه عظیم در نظر گرفته شده، 100 میلیارد تومان است که از فروش نیروگاه سلطانیه بوده، ولی در سال جاری این بودجه از اسناد خزانه‌ای که دولت منتشر کرده، داده شده است.

وی یادآور شد: قرارداد نامه‌ای که برای احداث 26 کیلومتر از پروژه قزوین - رحیم‌آباد - کلاچای داشته‌ایم حدود 200 میلیارد تومان اعتبار بوده که امید است با حل مشکلات در قسمت عمده این پروژه بازگشایی صورت گیرد تا بتوانیم بین استان گیلان و قزوین ارتباط برقرار کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در خصوص پروژه قزوین - الموت - تنکابن افزود: این پروژه پیشرفت خوبی داشته است و مطالبات پیمانکاران نیز از طریق اسناد خزانه پرداخت شده و پروژه در دو قطعه و با چهار شرکت پیمانکاری و دو مشاور در حال اجراست.

وی گفت: ساخت تونلی که برای رفع مشکلات محیط زیستی مصوب شده بود، آغاز شده و در منطقه صعب‌العبور این مهم در حال اجراست که در این راستا از پیشرفت فیزیکی پروژه قزوین - الموت - تنکابن راضی هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار