مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین از اجرای طرح مناقصه طرح ساماندهی امامزاده حسین(ع) خبر داد.
کد خبر: ۲۵۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 07 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، در شرایطی که طرح توسعه امامزاده حسین(ع) با کندی پیش می رفت و محلی برای مناقشات شهرداری و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بود مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین از اجرای طرح مناقصه طرح ساماندهی امامزاده حسین(ع) خبر داد.
پیمان پیرمرادی با اعلام این خبر اظهار کرد: مدیرکل دفتر فنی استانداری خبر داد: طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع) تا یک ماه آینده به مناقصه گذاشته می شود تا پیمانکار این طرح بزرگ تعیین و مرحله اجرایی این طرح آغاز شود.
وی افزود: با توجه به مصوبات کمیته راهبردی طرح ساماندهی آستان مقدس امامزاده حسین (ع) سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری شهر قزوین باید طی یک ماه آینده نسبت اسناد این مناقصه را برای انتخاب پیمانکار تهیه کند.
پیرمرادی بیان کرد: در مرحله نخست فاز اجرایی این طرح عملیات اجرایی ساختمان دارالشفاء ، مهمانسرا و سرویس بهداشتی در محدوده امامزاده آغاز شود.
وی ادامه داد: با توجه به مشارکت چندین دستگاه در این طرح ، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین نیز باید از محل اختیارات استانی خود به تامین نقدینگی  مورد نیاز تا سقف 30% به این پروژه اقدام کند.
پیرمرادی خاطرنشان کرد: همچنین سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری موظف شده است تا برای طرح توسعه آستان مقدس امامزاده حسین(ع) 10 میلیارد تومان تسهیلات از بانک شهر دریافت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار