در شرایطی که از شب گذشته فرودگاه های آنکارا و استانبول بسته شده است، مسافران ایرانی حاضر در فرودگاه شرایط خوبی ندارند.
کد خبر: ۲۶۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳ 16 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، از شب گذشته فرودگاه‌های آنکارا و استانبول به روی پروازهای خارجی بسته شده اما کشورهایی که در این فرودگاه مسافرانی دارند به دنبال بازگشت آنها هستند.
همچنین تعداد 200 نفر از هموطنانمان در فرودگاه آتاتورک استانبول از شب گذشته در بلاتکلیفی به سر می برند. این بلاتکلیفی به حدی بوده که کسی پاسخگوی این مسافران نبوده و مسافران نیز از لحاظ جسمی رو روحی شرایط مطلوبی ندارند.
یکی از هموطنانمان که از دیشب  در فرودگاه اتاتورک به سر می برد صبح امروز  در گفتگویی با تابناک استان قزوین شرایط مسافران را مطلوب نخوانده و اظهار کرد: سفارت ایران از شب گذشته در فرودگاه درب خود را بسته و به مسافران تأکید کرده که به هتل یا فرودگاه بروند و از حضور در خیابان پرهیز کنند.
وی با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی مسافران را در بلا تکلیفی  نگه داشته اند، عنوان کرد: هموطنانمان فقط با وسایل شخصی و کرایه های چند ده برابری به زحمت،توانسته اند امروز خود را به فرودگاه برسانند تا در صورت آمادگی برای پرواز، استانبول را ترک کنند.
این هموطنمان با اشاره به اینکه برخی از این مسافران دیگر حتی پول خرید بطری آب را نیز ندارند ، تأکید کرد: وضعیت تغذیه مسافران اصلا خوب نبوده و اضطراب همه مسافران را فرا گرفته است.
وی همچنین دقایقی پیش در گفتگویی دوباره با اشاره به اینکه شرکت هواپیمایی معراج در حال پذیرش مسافران خود است، عنوان کرد: به غعیر از ماهان سایر دفاتر پروازی تعطیل هستند و مردم نیز همچنان سرگردان مانده اند. این در حالی است که بازار شایعات نیز در باره زمان و نحوه بازگشت هموطنان ایرانی به داخل کشور بسیار داغ است..
وی اشاره کرد: تکلیف مسافران  معراج و قشم ایر ،اطلس جت و ماهان نیز مشخص شده اما مسافران شرکت های آتا و تابان منتظر هستند تا تکلیفشان روشن شود.
این هموطنمان تصریح کرد: شرکت هواپیمایی ماهان پذیرایی لازم را از مسافران خود داشته اما گویا بقیه شرکت های هواپیمایی رسیدگی لازم را به مسافران خود نداشته و از همین جهت وضعیت مسافران ایرانی این شرکت ها مطلوب نیست.
گفتنی است تکلیف تمامی مسافران اروپایی که در فرودگاه حاضر بوده اند مشخص شده و سعی شده با پروازی یا به کشور مقصد اعزام شوند و یا در هتل اسکان داده شونند اما گویا مسافران ایرانی در این فرودگاه همچنان باید سردرگم باشند.
مسافران ایرانی در فرودگاه آتاتورک همچنان در سرگردانی / مسافران ایرانی فرودگاه آتاتورک شرایط روحی و جسمی خوبی ندارند + عکس

مسافران ایرانی در فرودگاه آتاتورک همچنان در سرگردانی / مسافران ایرانی فرودگاه آتاتورک شرایط روحی و جسمی خوبی ندارند + عکس

مسافران ایرانی در فرودگاه آتاتورک همچنان در سرگردانی / مسافران ایرانی فرودگاه آتاتورک شرایط روحی و جسمی خوبی ندارند + عکس


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
Mايراني هر جا باشد افتخار ميافريند
سلطان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
بعد از گشت وگذار و تفریح خوابیدن شما نگران بلاتکلیفی نباشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار