مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین از برقراری دوباره جریان گاز 40 هزار مشترک شهرهای محمدیه، بیدستان، شریفیه، مسکن مهر مهرگان و برخی روستاهای اطراف شهرستان البرز خبر داد.
کد خبر: ۲۶۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 23 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، علی حسن پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال قطع شبکه گاز محمدیه در عصر پنجشنبه هفته گذشته که به علت برخورد بیل مکانیکی شهرداری این شهر هنگام عملیات خاک برداری با لوله 12 اینچ خط تغذیه ورودی شهر در جاده قدیم قزوین - آبیک روی داد باعث آسیب دیدگی شدید لوله و بروز نشتی در آن شد.
وی ادامه داد: به محض وقوع این حادثه، نیروهای امداد و تعمیرات اداره گاز محمدیه در محل حضور یافته و اقدام های اولیه به منظور پیشگیری از وقوع حوادث بعدی و کنترل ابعاد حادثه را به انجام رساندند.
حسن پور با اشاره به اینکه خط لوله یاد شده از خط اصلی ورودی شهر محسوب شده و برای تعمیرات مورد نیاز باید مورد تخلیه کامل گاز داخل لوله قرار می گرفت، ادامه داد: این کار تا صبح دیروز ادامه داشت و پس از تعویض لوله و برقراری گاز در لوله اصلی، نیازمند مراجعه ماموران شرکت گاز به درب منازل جهت کنترل رگلاتورها داشتیم که این کار نیز تا پاسی از شب گذشته ادامه داشت.
مدیرروابط عمومی شرکت گاز استان قزوین در پایان اضافه کرد: با توجه به صبر و شکیبایی مشترکان گاز منطقه، هم اکنون جریان گاز در تمامی نقاط یاد شده جریان داشته و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار