هشتمین دوره طرح ولایت دانشجویی با حضور ۳۵۰ دانشجو از ۴۸ دانشگاه استان قزوین در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین آغاز شد.
کد خبر: ۲۶۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 23 July 2016
به گزارش تابناک از قزوینبه نقل از خبرنگار مهر، هشتیمن دوره طرح ولایت دانشجویی جمعه شب با شرکت ۳۵۰ دانشجوی دختر و پسر از ۴۸ دانشگاه و موسسه و مراکز آموزش عالی سراسر استان در محل دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین فعالیت خود را آغاز کرد.

این طرح به مدت ۱۱ روز با برگزاری کلاس های مختلف عقیدتی، سیاسی و برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی برگزار شده است.

مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین جمعه شب در مراسم افتتاح هشتمین طرح ولایت دانشجویی که با حضور آیت الله عابدینی نماینده لی فقیه و امام جمعه قزوین، ابوالحسن نایینی رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین درسالن اجتماعات دانشگاه امام خمینی برگزار شد اظهار داشت: برای تقویت بنیه علمی و معنوی دانشجویان برگزاری دوره های علمی، دینی وتخصصی در دستور کار قرار گرفته و خوشبختانه هر سال با استقبال بیشتر دانشجویان روبرو  می شود.

برزگر تصریح کرد: دانشجویان آینده سازان کشورند و باید با معنویت و بصیرت بتوانند از ارزشهای اسلامی دفاع کنند که تحقق آن در گرو بصیرت افزایی آنهاست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین یادآورشد: طرح ولایت دانشجویی شروع یک زندگی معنوی است و اگر بتوانیم به شبهات دینی پاسخ دهیم به تقویت بنیه دینی افراد کمک شده است.

وی اضافه کرد: غرب و استکبار جهانی به این نتیجه رسیده که دیگر جنگ های مستقیم و تحریم و ترور در مورد ایران جواب نمی دهد لذا با تهاجم فرهنگی و رسانه های تحت سلطه بدنبال آسیب زدن به باورها و ارزشهای دینی هستند و با مشغول کردن مردم به امور دنیوی و ایجاد فاصله بین مردم و روحانیون می خواهند به اهداف شوم خود دست یابند که با هوشیاری باید مقابل آن ایستاد.

برزگر گفت: طرح ولایت نوعی اعتکاف است تا بتوانیم در برابر شبهات پاسخگو باشیم و با تقویت معنویت در میان دانشجویان مبانی اندیشه های دینی را ترویج کنیم.

وی اضافه کرد: طرح ولایت دانشجویی از روز اول تا ۱۲ مرداد ماه به مدت ۱۱ روز به صورت شبانه روزی با حضور ۳۵۰ دانشجو از ۴۸ دانشگاه استان قزوین در دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار