معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور، از ارتقای هتلینگ تمام بیمارستان های تامین اجتماعی کشور تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۶۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 24 July 2016
به گزارش تابناک از فزوین به نقل از ایرنا دکتر محمدعلی همتی در مراسم بهره برداری از تخت های جدید آی سی یو بیمارستان تامین اجتماعی رازی قزوین افزود: با این اقدام هم در جهت رضایتمندی مردم و بیماران و هم کارکنان بیمارستان ها گام برداشته می شود و تمام بیمارستان های تامین اجتماعی از لحاظ تاسیسات، تجهیزات و وضعیت بهداشتی تا سطح یک هتل سه ستاره ارتقای می یابند.
وی با اشاره به روند رضایتبخش استقرار هتلینگ در بیمارستان های تامین اجتماعی کشور اضافه کرد: ارتقای هتلینگ با بهبود شرایط فیزیکی، ارگونومی لازم در محیط کار و قطع مزاحمت های اضافی به حفظ سلامت و روحیه کارکنان کمک می کند.
همتی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی بعنوان نهادی عمومی با وظیفه ارایه خدمات به بیمه شدگان چند شعار را سرلوحه خود قرار داده است که برنامه محوری یکی از آنها است.
وی اضافه کرد: در این راستا طی سه سال گذشته ابتدا برنامه راهبردی این سازمان مکتوب و مدون شده و تصویب آن مسیر را در این سازمان مشخص کرده است.
همتی خاطرنشان کرد: در تداوم این برنامه ریزی راهبردی، سازمان تامین اجتماعی در سال جاری بودجه خود را مصوب کرد و مصوبه هیات امنا را نیز گرفت یعنی با بودجه مشخصی کار را از ابتدای سال شروع کرد.
وی پاکدستی را نیز از دیگر برنامه های سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و ادامه داد: در هفته های گذشته که انتشار فیش های غیرمتعارف در فضاهای مجازی جریان دارد خوشبختانه سازمان تامین اجتماعی براساس گزارش چهار نهاد کشور از جمله دیوان محاسبات و سازمان بازرسی، سرافرازترین سازمان در این زمینه بوده و کوچکترین انحرافی در پرداختی مدیران وجود نداشته است و تمام پرداخت ها در راستای قانون بوده است.
همتی گفت: کارهای بزرگی در این چند سال اتفاق افتاده است و موضوع شبکه اطلاعات بیمارستانی HIS بعنوان یکی از مهمترین نرم افزارهای مورد استفاده در بیمارستان ها تا پایان سال گذشته در تمام بیمارستان های تامین اجتماعی اجرایی شد.
وی با اشاره به پیشرفت زیرساخت های الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی در دو سال گذشته افزود: این پیشرفت به گونه ای بوده است که هم اکنون زمینه برای اجرای طرح های بزرگی مانند دفترچه هوشمند و نسخه الکترونیکی فراهم است و هم اکنون در یکی از استان ها بصورت پایلوت آغاز شده و تاکنون شش هزار نسخه نیز در استان قزوین صادر شده است.
همتی افزود: امیدواریم با زیرساخت های ایجاد شده در حوزه درمان و انگیزه ای که در بین مدیران و کارکنان وجود دارد، نهضت آی تی محقق و تا پایان سال تعداد زیادی از پروژه ها را پیش ببریم.

20 میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات به تامین اجتماعی استان قزوین اختصاص یافت
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور در ادامه از اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار جهت خرید تجهیزات به استان قزوین خبر داد و گفت: میزان اعتبارات و خرید در بخش تجهیزات در کل سه سال گذشته قابل مقایسه با 10 سال گذشته نیست.
همتی خاطرنشان کرد: ساختمان نیمه تمام اداره کل تامین اجتماعی و مدیریت درمان استان قزوین نیز با اعطای مجدد منابع تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
وی موضوع دیجیتالی شدن دستگاه های رادیولوژی را نیز از دیگر برنامه های سازمان اعلام کرد و افزود: تا پایان سال هم دستگاه های دیجیتال و هم سیستم نگهداشت و ذخیره رادیولوژی بیماران نیز نهایی خواهد شد.
همتی اضافه کرد: با این اقدام اگر در بیمارستان رازی قزوین یک تصویر سی تی اسکن از بیمار گرفته شود در کل کشور نیز قابل مشاهده و انتقال خواهد بود.
وی ادامه داد: خوشبختانه طی سه سال اخیر اقدامات خوبی در استان قزوین انجام شده است، گرچه خدمات سازمان به یقین شایسته بیمه شدگان نیست و باید با گسترش خدمات خود هم میزان دسترسی و هم کیفیت خدمات را افزایش دهیم.
این مسئول یادآور شد: توسعه بخش های ویژه از نیازهای اصلی کشور است و خوشبختانه در بیمارستان رازی قزوین وجود ظرفیت های لازم موجب شد تا تعداد تخت های آی سی یو به دو برابر افزایش یابد.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور سمت و سوگیری سازمان تامین اجتماعی را به سمت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اعلام کرد و افزود: در این استان نیز بتدریج در شهرهایی که به حد استاندارد و سطح بندی خدمات برسند انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار