مدیرعامل موسسه خیریه بنیان ازدواج استان قزوین گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت در مرحله اول جهیزیه 42 و در مرحله دوم جهیزیه 50 نوعروس تامین می شود.
کد خبر: ۲۷۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 09 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، تقی میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، با اعلام اینکه همزمان با آغاز دهه کرامت در مرحله اول جهیزیه ۴۲ و در مرحله دوم جهیزیه ۵۰ نوعروس تامین می شود، گفت: کالاهای اهدایی از لوازم اساسی شامل وسایل آشپزخانه، فرش، لحاف، پتو، بوفه تا سقف هشت میلیون تومان است.

مدیرعامل موسسه خیریه بنیان ازدواج استان قزوین تصریح کرد: ازدواج از بهترین نیازهای انسان است که دین مقدس اسلام به آن اهمیت فراوانی داده است و آن را از بهترین سنت های دینی برشمرده که مایه برکات بی شماری است.

این مسئول با بیان اینکه محور اصلی فعالیت این موسسه در بخش ازدواج و کمک هزینه‌های ازدواج است افزود: اهدای جهیزیه به نوعروسان با هدف هم‌افزایی و مشارکت مردم جامعه در جهت خدمت‌رسانی به نیازمندان صورت می گیرد.

میرزایی اعلام کرد: این موسسه از سال ۸۸ تاکنون چهار هزار و ۳۸۰ جهیزیه و یک هزار و ۸۰۰ وام جهیزیه به زوجین داده است.

وی اضافه کرد: خیرین ۱۰ واحد منزل مسکونی را وقف موسسه کرده اند که سالانه با اتمام قرداد به زوجین جدید تحویل داده می شود.

این مسئول یادآور شد:موسسه خیریه بنیان ازدواج به نوعروسانی که از نعمت پدر محروم هستند و یا به دلایل مختلف توانایی مالی لازم برای تأمین جهیزیه را ندارند خدمات رفاهی ارائه می کند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
فقط خرید کلمن آب و یخدان و یکسری وسایل پلاستیکی برای جهیزیه دخترم 800 هزار تومن شد بیچاره جوانها با این مخارج
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار