فوتبال در استان قزوین همواره با چالش های فراوانی روبرو بوده وگویا داستان پرغصه این رشته ورزشی قرار نیست روزهای خوشی را به خود ببیند.
کد خبر: ۲۷۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 09 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین فوتبال در استان قزوین معنای غریبی دارد و گویا قرار نیست گرد غبار بی رحمی در حق آن از چهره استان پاک شود. سالهاست از نیروی محرکه در این استان خبری نیست. آرمین قزوین و آستو آبیک و حتی پیکان قزوین نیز که جای خود دارد.
اما 4 سال پیش در استان صدای جدیدی شنیده شد و قرار شد یک تیم کاملا بومی با کمک شهرداری های قزوین به نام کاسپین و حضور او در لیگ دسته 3 کشور  تشکیل شود.
تشکیل این تیم موجی از خوشحالی را در استان به همراه داشت اما روند حرکتی این تیم و فراز و فرودهای آن کم کم استان را نا امید کرد .
با حضور همتی استاندار قزوین صدای جدیدی در استان شنیده شد. نماینده عالی دولت در استان از تلاش برای حضور تیم راه آهن در قزوین خبر داد و یک بارقه امید را در بین جوانان استان زنده کرد.
اما امروز نه تنها خبری از انتقال راه آهن به قزوین نیست بلکه خبرهای رسیده حاکی است ظهر امروز در جلسه ای قرار شده است تا تیم کاسپین قزوین که یک تیم کاملا بومی بود نیز به فردی خارج از استان قزوین فروخته شود.
حال باید به تماشا ایستاد و دید که آیا تنها امید جوانان استان نیز به نا امیدی منجر خواهد شد؟ تابناک قزوین در گزارش های بعدی روند فروش این تیم را بررسی و اطلاع رسانی خواهد کرد.
برچسب ها: کاسپین ، قزوین ، فوتبال ، فروش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار