نماینده سابق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی نوبخت نجومی‌بگیران را ذخیره نظام و انقلاب می‌داند ظلم و خیانت بزرگی به انقلاب و نظام کرده است.
کد خبر: ۲۷۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲ 11 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با هفته خبرنگار ظهر امروز حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده سابق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از دفتر خبرگزاری فارس استان قزوین بازدید و با خبرنگاران این رسانه گفت‌وگو کرد.

وی در این بازدید با اشاره به نقش اصحاب رسانه افزود: امروزه اصحاب رسانه نقش مهم و تأثیرگذاری را در انعکاس اخبار دارند که باید برای انتشار و انعکاس اخبار بی‌طرف عمل کرده و واقعیت را به مردم جامعه القا کنند.

نماینده سابق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظایف مدیران دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد: مدیران استانی باید روند فعالیت‌ها را بررسی کنند تا هیچ خلافی در این راستا صورت نگیرد چراکه اگر مدیر خلاف کند فساد جامعه را در بر می‌گیرد.

حسینی اضافه کرد: خبرگزاری‌ها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی دارند و در این میان خبرگزاری فارس باید پیگیر مشکلات مردم بوده و برای ریشه‌کن کردن فساد در جامعه تلاش کند.

وی تشریح کرد: رسانه‌ها باید مسائل مهم کشور را مخابره کنند و نگذارند شبکه‌های مجازی و حتی بیگانه برای انقلاب و نظام نقشه‌های شوم کشیده و اهداف خود را عملیاتی کند.

نماینده سابق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسؤولیت ما برای تحقق آرمان‌های امام و رهبری است و از آنجایی که فساد در نظام و تشکیلات آن نفوذ پیدا می‌کند باید از طریق رسانه‌ها برملا شود.

حسینی با بیان اینکه نظام با فساد باقی نمی‌ماند و فساد ریشه نظام را می‌زند، مطرح کرد: با برملا کردن ریشه‌های فساد در نظام خدمت بزرگی به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و رهبری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروزه مدافعان حرم برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی به سوریه می‌روند تا نظام حفظ شود، یادآور شد: در این راستا نیز خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه همچون مدافعان حرم نگذارند مدیران بی‌مسؤولیتی همچون موریانه ریشه نظام را بزنند؛ باید اسرار آن‌ها برملا شده تا فساد ریشه‌کن شود.

نماینده سابق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروزه رانت‌خواری‌ها و ویژه‌خواری‌ها در نظام کاملاً مشهود است که در این زمینه باید دیوان محاسبات نظارت و به مجلس گزارش می‌داد تا جلوی این معضلات و فسادها گرفته شود چراکه دیوان محاسبات بازوی ما در تشکیلات دولتی است.

حسینی خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات باید فسادی را که در بدنه نظام رخ می‌دهد به نمایندگان مجلس اعلام کند که تا با زد و بندهای پشت پرده‌ای به انقلاب لطمه وارد نکند.

وی خطاب به مدیر و خبرنگاران خبرگزاری فارس استان قزوین بیان کرد: وظیفه خبرگزاری فارس این استان است تا غیر از جزئیات به ریشه‌های فساد که نظام را می‌پوساند توجه و بررسی کرده و آن‌ها را برملا کند.

* دفتر خبرگزاری فارس قزوین پیگیر ریشه‌های فساد در مملکت باشد

نماینده سابق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: خبرگزاری قدرتمندی همچون خبرگزاری فارس استان قزوین پیگیر ریشه‌های فساد در مملکت باشد و با ارائه گزارش، نخست به مدیران دستگاه‌های اجرایی گوشزد کرده و در صورت عدم توجه مدیران واقعیت را برملا کند.

حسینی ادامه داد: خبرگزاری فارس استان قزوین جناحی نیست چراکه در دولت احمدی‌نژاد خبرگزاری فارس مورد حمله بوده و امروز نیز در دولت روحانی مورد حمله واقع شده است؛ خبرگزاری فارس فرزند ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این شهر بحث زمین‌خواری(زمین‌های هفت‌سنگان) را بارها مطرح کردند که تمام ارگان‌ها پای کار آمده و باید برای ریشه‌کن کردن این فساد تلاش کنند.

* ترس از محاکمه، خیانت به کشور است

نماینده سابق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با تلاش مسؤولان نظام باید ریشه‌های فساد را پیگیری کرده و جلوی فیش‌های حقوقی نجومی که دل مردم را رنجانده و اعتماد آن‌ها را به نظام از بین می‌برد، گرفته شود.

وی تشریح کرد: افرادی همچون صفدر حسینی که جزو خائنان انقلاب هستند به نظام خیانت کرده و 50 میلیون حقوق برای خود تعیین کرده است که در این میان نوبخت می‌گوید این‌ها ذخایر نظام و انقلاب هستند؛ نوبخت خیانت بزرگی به انقلاب و نظام کرده است.

نماینده سابق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهید بابا رجب جانباز دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بابا رجب ذخیره انقلاب بوده نه صفدر حسینی که با سوء استفاده از نظام و رعایت نکردن حقوق بیت‌المال در کشور مانور می‌دهد.

حسینی افزود: نقطه‌ها و عوامل فساد در انقلاب اسلامی باید مشخص شده و ریشه‌کن شود و در این راستا می‌طلبد وزرا، نمایندگان، استاندار، مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند تا نظام سالم بماند و مردم پیرو ولایت فقیه، حافظ انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و رهبری باشند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جاوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
وقتی ارزشها عوض میشوند .فاسدین با ارزش میشوند.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
سلام نوبخت خیانت بزرگی به این ملت کرد طبقه 3 ولی محبت بزرگی به پدر اقازاده کرد اینها زخایر انقلابن نگفت ان شهید که سینه خودرا فدای تو کرد نوبخت ان بچه ای که بی پدر ماند ان زخایر انقلاب بود نه صفدر حسینی 57 میلون حقوق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار