معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین :
معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین در دیدار رئیس دانشگاه پیام نور استان گفت : دنیای آینده دست کسانی خواهد بود که مجهز به علم ، تخصص و تعهد باشند .
کد خبر: ۲۸۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 18 August 2016
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان قزوین؛  امروز دکتر سید رضا مهرنیا رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین با ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیت استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین ضمن عرض تبریک به دکتر مهرنیا به مناسبت انتصاب ایشان به سمت ریاست دانشگاه پیام نور استان قزوین گفت: فارغ از گرایش ها و نگرش های سیاسی باید تعهد ، تخصص و سوابق درخشان مدیریتی در انتصاب مدیران دستگاههای اجرایی به خصوص در انتصابات جامعه فرهیخته دانشگاهی لحاظ گردد تا کارایی لازم در دستگاه ایجاد شود که در دانشگاه پیام نور با شناختی که بنده نسبت به جنابعالی (دکترمهرنیا) دارم مطمئنا این انتخاب مبارک و میمون است .

ایشان با تاکید بر اینکه جوانان آینده سازان این مملکت هستند تاکید کرد : باید از همه توان و ظرفیت های موجود در راستای تربیت نیروهای متخصص، متعهد و کارآمد استفاده نمائیم چرا که در آینده تولید کنندگان و خدمات دهندگان این کشور از همین جوانان و دانشجویان فرهیخته انتخاب خواهد شد .

رحیمی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه ویژه به این قشر فرهیخته گفت : توجه ویژه بر علم آموزی و دانش اندوزی این جوانان که بالاترین سرمایه های کشور هستند موجبات رضایت خداوند متعال و تربیت نیروهای کارآمد و آینده ساز را رقم خواهد زد .

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین به آموزه های دینی و ولایی حکومت اسلامی اشاره کرد و گفت : اعتقاد داریم دنیای آینده در دست  کسانی خواهد بود که مجهز به علم ، تخصص و تعهد هستند و در این راستا باید به نقطه ای برسیم که با حرکت بر مبنای فرهنگ اصیل اسلامی با دانش و علوم روز بتوانیم در مقابل دنیای استعماری بایستیم و تنها چاره برای تحقق این مهم ، تربیت نیروهای متخصص و متعهد است و قطعاً دانشگاهها در این میان اساسی ترین نقش را دارا هستند .

ایشان در پایان ضمن اشاره به توجه ویژه استانداری به جامعه دانشگاهی ، آمادگی همه جانبه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری را در راستای تحقق اهداف و رسالت های دانشگاه اعلام کرد .

پس از سخنان معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین دکتر مهرنیا رئیس دانشگاه پیام نور استان نیز ضمن معرفی اجمالی دانشگاه پیام نور و تبیین رسالت ها و اهداف آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی  این دانشگاه گفت : دانشگاه پیام نور دانشگاهی اخلاق محور و متعهد است و نوع فکر ، طرز برخورد و سطح فرهنگی آن به گونه ای تعریف شده است که اساتید و دانشجویان آن، بسیار متدین ، اخلاق مدار و افتخار آفرین اند . 

ایشان در ادامه دانشگاه پیام نور را دانشگاهی کتاب محور معرفی و تصریح کرد : دانشجویان این دانشگاه با حرکت در مسیر موازین و استانداردهای وزارت علوم ، دانشجویانی باسواد و متکی به دانش خود هستند و این به نفع دانشجو و جامعه دانشگاهی است که قبولی بسیاری از دانش آموختگان این دانشگاه و پذیرش آنان در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاههای معتبر کشور، مهر تائیدی بر این مدعاست . 

دکتر مهرنیا با اشاره به حضور دکتر ابتکار معان محترم ریاست جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست در قزوین گفت : اینجانب به لحاظ مسئولیتی که در کمیته مخاطرات زیست محیطی کشور دارم از این فرصت استفاده نموده و آمادگی خود را در زمینه همکاری همه جانبه در راستای کارآفرینی و کمک به محیط زیست استان اعلام میدارم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار