دربندیزاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: واحد بازرسی سازمان با در اختیار داشتن 5 واحد گشت، ماهانه یکهزار و 200 مورد بازرسی انجام میدهد.
کد خبر: ۲۸۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 31 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، عبدالعلی دربندیزاده افزود: با توجه به این که یکی از رسالتهای سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین نظارت و بازرسی از تاکسیهای فعال در سطح شهر است از 5 واحد گشت برای این منظور استفاده میشود.
وی عنوان کرد: واحدهای گشت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین همه روزه از ساعت 7صبح تا 8 شب به صورت مستمر در خیابانهای شهر حضور داشته و ضمن بازرسی تاکسیهای فعال، شکایات مردمی را نیز به صورت حضوری دریافت
میکنند.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به اهمیت بازرسی از تاکسی های فعال در سطح شهر، بازرسان سازمان ماهانه یکهزار و 200 بازرسی را به ثبت میرسانند.
دربندیزاده با اشاره به مهمترین مواردی که توسط بازرسان سازمان بررسی میشود، خاطرنشان کرد: اخذ کرایه اضافه،  شکایات مردمی و اقساط معوقه از جمله مهمترین مواردی است که توسط بازرسان سازمان بررسی می شود.
وی یادآور شد: از شهروندان نیز تقاضا می شود شکایات خود را از طريق شماره تلفن 33848 داخلي 110 و يا شماره پيام كوتاه 30007133 و همچنين پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص نحوه خدمات دهی سازمان تاکسیرانی را از طریق شماره تلفن33848 داخلی 110 و يا شماره پیام كوتاه 30008464 به روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار