مسؤول معاونت تربیت بدنی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسؤول معاونت تربیت بدنی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از اعزام چهار نفر از بانوان بسیجی منتخب این استان به برنامه صعود کشوری در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۲۸۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 31 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمدرضا لشگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: چهار نفر از بانوان بسیجی منتخب استان قزوین صبح امروز راهی برنامه صعود کشوری به استان کرمانشاه شدند که پس از گذراندن کلاس توجیهی، قله بدر واقع در 3 هزار و 280 متری این استان را فتح می‌کنند.

وی تصریح کرد: بانوان بسیجی استان قزوین 11 شهریورماه سال جاری رأس ساعت 7 صبح قله بدر کرمانشاه را فتح می‌کنند.

مسؤول معاونت تربیت بدنی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه آقایان و بانوان بسیجی این استان هر ساله در برنامه صعود کشوری حضور دارند، ادامه داد: در استان قزوین نیز برنامه صعود استانی هر ساله با حضور 130 نفر از آقایان بسیجی برگزار می‌شود.

لشگری با بیان اینکه در مردادماه سال جاری نیز 7 نفر از آقایان بسیجی قله علم‌کوه به ارتفاع 4 هزار و 848 متر استان مازندران را فتح کردند، عنوان کرد: طی سال‌های گذشته نیز بانوان و آقایان بسیجی استان قزوین قله‌های درفک، دنا و سهند را فتح کردند.

مسؤول معاونت تربیت بدنی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: در روز هشتم و نهم شهریورماه سال جاری نیز مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در رشته تپانچه و تفنگ برای همسران و خانواده پاسداران و همچنین مسابقات آمادگی جسمانی برای فرزندان دختر و همسران پاسدار این استان برگزار شد.

لشگری خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات نفرات برتر در رشته تیراندازی و آمادگی جسمانی برای اعزام به مسابقات کشوری انتخاب می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار