معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور عنوان کرد
معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: 7 هزار و 400 نیرو در کتابخانه‌های کشور فعالیت می‌کنند که 80 درصد این نیروی انسانی را بانوان تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۲۹۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ 07 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، خبرگزاری فارس از قزوین، اسماعیل شفاعی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی این استان برگزار شد، اظهار کرد: توجه به امور فرهنگی باید در رأس فعالیت‌های مدیران فعال در عرصه کتاب‌خانه‌ها قرار گیرد و در حوزه فرهنگ مطالعه نباید سیاسی‌بازی دخیل باشد.

وی به مهم‌ترین رویکردهای نهاد کتابخانه‌های عمومی پرداخت و افزود: اشاعه فرهنگ مطالعه در جامعه یکی از مهم‌ترین رویکردها بوده که در ترویج فرهنگ کتابخوانی اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ادامه داد: کتابداران باید پیشتاز و پیشگام مطالعه باشند و مقوله مطالعه باید به صورت جدی در کتابخانه‌ها عنوان و مطرح شود.

شفاعی تصریح کرد: سیاست مطالعه و خواندن در سال جاری به صورت جدی در کتابخانه‌های کشور در حال پیگیری است و کتابداران با گذراندن دوره‌های تخصصی طی یک هفته با آئین‌نامه‌های جدید در این حوزه آشنا می‌شوند.


این مسؤول گفت: در حال حاضر تفاهمی با سازمان شهرداری‌ها منعقد شده که طبق سازوکار ماده 64 باید درآمد شهرداری‌ها موعد مقرر وصول شده و این هزینه‌ها صرف مرمت و تهیه کتاب برای کتابخانه‌ها شود.

شفاعی یادآور شد: 7 هزار و 400 نیرو در کتابخانه‌های کشور فعالیت می‌کنند که 80 درصد این نیروی انسانی را بانوان تشکیل می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کتابداران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
صدای در گلو مانده کتابداران بیچاره را چه کسی جوابگو است چرا به وضعیت معیشتی کتابداران رسیدگی نمیشود
ما مصرانه خواستار:
1- محاسبه فوق العاده ویزه در بند 10 ماده 68 در حکم کارگزینی
2-حق شیفت
3اضافه کاری
4- اعطای تسشهیلات وام خرید خودرو یا خرید کالا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار