مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان قزوین از برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در امامزادگان شاخص استان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 10 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، حجت الاسلام غلامرضا عادل بیان کرد: ستاد برگزاری مراسم ویژه عرفه از مدتی پیش در این اداره كل تشكیل و با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی بقاع متبركه استان مقرر به برگزاری دعای پرفیض عرفه در بقاع شاخص استان شد.

 

وی ادامه داد: در این برنامه ها از افراد برجسته و ممتاز برای قرائت این دعای پر فیض به عمل آمده و هماهنگی های لازم با نیروهای مردمی، پایگاه های بسیج، آتش نشانی و شهرداری های مناطق برای برگزاری هر چه با شكوه تر این مراسم صورت پذیرفته است.

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان قزوین تصریح کرد: این مراسم در شهرستان البرز در امامزاده احمد و محمود (ع) حصارخروان، در شهرستان بوئین زهرا در امامزاده محمد طاهر(ع) آوج و امامزاده ابراهیم (ع) حسین آباد و در شهرستان تاکستان در بقعه آقا سیدعلی موسوی شارینی اسفرورین برگزار می شود.

 

وی یادآورشد: در شهرستان قزوین این مراسم در امامزاده حسین (ع)، آستان مقدس چهارانبیاء (ص)، امامزاده سلطان سید محمد (ع)، امامزاده علی (ع)، امامزاده آمنه خاتون (س)، امامزاده بی بی شهربانو(س)، امامزاده حلیمه خاتون (ع) برگزار می شود.
حجت الاسلام عادل خاطر نشان کرد: همه این برنامه ها به طور همزمان از ساعت 15 روز یکشنبه 21 شهریورماه 95 مصادف با روز عرفه برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار