با حضور مسؤولان کشوری صورت گرفت
با حضور مسؤولان کشوری و استانی مدیرکل جدید بانک قوامین استان قزوین منصوب و معرفی شد.
کد خبر: ۲۹۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 19 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، طی مراسمی مدیرکل جدید بانک قوامین استان قزوین صبح امروز با حضور مسؤولان کشوری و استانی معرفی شد.

حمیدرضا نجف‌پور در مراسم تودیع مدیرکل سابق بانک قوامین استان قزوین و معارفه مدیرکل جدید این بانک که صبح امروز در مدیریت شعب بانک قوامین استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بانک‌ها در دو حوزه اصلی تجهیز و تخصیص منابع در قانون بانکداری بدون ربا موظف هستند سازوکارهایی را تعریف کنند که در انضباط‌بخشی به پول‌های بدون تعیین تکلیف، هدایت و ساماندهی شود.

وی افزود: ایران در 33 سال قبل به عنوان نخستین کشور در جهان اسلام بود که قانون بانکداری بدون ربا را طرح‌ریزی و اجرا کرد که بعد از آن سایر کشورهای اسلامی برای بانکداری خود شکل‌های مختلفی از آن ارائه داده‌اند.

قائم‌مقام مدیرعامل بانک قوامین ادامه داد: در سیستم بانکی کشور نسبت به هدایت هوشمندانه منابع در اقتصاد کشور که نتایج مثبتی همچون شکوفایی را به همراه دارد باید اقداماتی صورت گیرد.

نجف‌پور بیان کرد: در تخصیص منابع اقتصاد کشور باید به همخوانی آن با ویژگی‌های اقتصاد اسلامی توجه کرد چراکه که اقتصاد اسلامی امروز در قالب اقتصاد مقاومتی متبلور است.

وی عنوان کرد: تمام تلاش‌ها در اقتصاد اسلامی بر این اصل استوار بوده که اقتصاد مبتنی بر ویژگی و مؤلفه قوی اسلامی که همان عدالت است، ایجاد شود.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان قزوین در ادامه این مراسم محمودرضا رنجبر مدیرکل سابق بانک قوامین این استان را به عنوان یکی از مسؤولان شاخص در تمام زمینه‌ها معرفی و از تعامل و همکاری‌های مطلوب وی با فرماندهی انتظامی و سایر نهادها و سازمان‌ها قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام مرتضی روحانی از تمام مسؤولان بانک قوامین استان قزوین درخواست کرد تا موضوع اقتصاد، رفاه اجتماعی و نیاز مشتریان را همچون گذشته سرلوحه امور خود قرار دهند.

گفتنی است در این مراسم از تلاش‌های محمودرضا رنجبر مدیرکل سابق بانک قوامین در استان قزوین قدردانی و مهدی حق‌پرست به عنوان مدیرکل جدید این استان معرفی شد.

یادآور می‌شود در این مراسم سایر مسؤولان کشوری و استانی حضور داشتند.

در این مراسم از تلاش‌های محمودرضا رنجبر مدیرکل سابق بانک قوامین در استان قزوین قدردانی و مهدی حق‌پرست به عنوان مدیرکل جدید این بانک معرفی شد.

گفتنی است، با حکم نتاج مدیرعامل بانک قوامین، محمودرضا رنجبر به سمت مدیرکل بانک قوامین در استان مازندران منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار