معاون عمرانی استانداری قزوین:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: سفر رئیس جمهور وهیئت دولت به قزوین نقطه عطف تحول و توسعه استان است.
کد خبر: ۳۰۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 24 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، روز شنبه همزمان بابازگشایی مدارس ودر آستانه سفر هیئت دولت به استان قزوین نشست مشورتی بخشداران استان قزوین در معاونت عمرانی استانداری قزوین برگزار شد.

در این نشست، علی فرخ زاد با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد شهداء گفت: استقلال و امنیت امروز کشور مدیون خون شهداء و ایثارگری های رزمندگان دوران دفاع مقدس است وحفظ این استقلال و امنیت در گرو پاسداشت یاد و نام ایثارگران و تداوم  سیره و مشی این عزیزان است.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان قزوین، این سفر را بسیار مهم دانست و یادآورشد:در این سفر اعتبارات قابل توجهی برای اجرای پروژه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به استان اختصاص خواهد یافت که با توجه به فرصت ۲ ساله جذب این اعتبارات، گام بزرگی در جهت رشد و توسعه استان محسوب می شود و و  از این سفر برای رفع مشکلات استان باید استفاده کنیم.

فرخ زاد با اشاره به ارتقاء بهروری در مدیریت بدون پول به عنوان یکی از ابزارهای مهم توسعه گفت: توانمندی های انسانی و فنی زیادی در بخش های مختلف داریم که باید از تمام این ظرفیت ها برای سرعت بخشیدن به حل مشکلات موجود و رشد توسعه استان بهره مند شویم.

 در این نشست بخشداران استان گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار