فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی:
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی گفت: دفاع مقدس باید نهادینه شود تا فرهنگ آن روزهای حماسی و دلاوری را برای توسعه و پیشرفت خود در عرصه‌های مختلف این انقلاب به کار ببریم.
کد خبر: ۳۰۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷ 25 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، امیر رضایی در حاشیه مراسم یاد یاران و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که در سرای سعدالسلطنه برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: دفاع مقدس، گنجینه ارزشمندی از پایمردی‌ها و جانفشانی‌های سلحشورانی است که عاشقانه دل به آرمان‌های والا و انقلابی اسلام سپردند و در برابر قدرت‌های بزرگ و ایادی منطقه‌ای ایستادگی کردند.

وی افزود: رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس با سلاح ایمان و بصیرت برای دفاع از میهن اسلام از جان و مال خود گذشتند و اکنون الگویی مهم و بزرگ برای ملت ایران اسلامی به شمار می‌روند.

فرمانده لشکر 16 زرهی قزوین بر ضرورت بهره‌گیری همه‌جانبه از فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس تأکید و بیان کرد: باید تاریخ حماسه عظیم هشت سال جنگ تحمیلی به ورطه غفلت و فراموشی سپرده نشود چراکه باید از این گنجینه ارزشمند برای حفظ و پاسداری از ارزش‌های والای اسلام درس عبرت گرفت.

رضایی ادامه داد: شهیدان و رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی با فداکاری و از جان گذشتگی خود به جهانیان و از جمله امت اسلامی نشان دادند که اگر همگی با سلاح ایمان و اراده و با توکل به خدا در برابر دشمنان بسیج شوند مستکبران شکست می‌خورند.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان دفاع مقدس افرادی بودند که در سال‌های جنگ با احساس تکلیف و لبیک به امام زمان خود برای نسل‌های بعدی راه مبارزه با استکبار را به ارمغان آوردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی بر ترویج دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان اشاره و تصریح کرد: دفاع مقدس باید نهادینه شود تا فرهنگ آن روزهای حماسی و دلاوری را برای توسعه و پیشرفت خود در عرصه‌های مختلف این انقلاب به کار ببریم.

رضایی به اقتدار نیروهای مسلح در کشور پرداخت و مطرح کرد: امروز آسمان و زمین ایران مکان و محلی ناامن برای دشمنان و بدخواهان نظام بوده و خوشبختانه نیروهای مسلح در تمام عرصه‌های مختلف با اقتدار از این خاک مقدس دفاع کرده و اجازه جسارت و تعدی را به این مرز و بوم نمی‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار