نماینده مردم قزوین در مجلس:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: به جزء دفاع مقدس هیچ اتفاق دیگری نمی‌توانست طی هشت سال سیمای اعتقادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ملت ایران را متحول کند.
کد خبر: ۳۰۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 25 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، داوود محمدی در حاشیه مراسم یاد یاران و تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارزشمند کشور به خصوص 3 هزار شهید سرافراز استان قزوین(پهنه مینودری) به برنامه‌های ارزشمند شهرداری در زمینه‌های فرهنگی اشاره و اظهار داشت: همانطور که می‌بینیم مسعود نصرتی شهردار توانمند قزوین و همکاران پرتلاش این مجموعه در اقدامات عمرانی و زیربنایی تلاش فراوانی دارند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در زمینه‌های فرهنگی به خصوص برنامه تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس اقدامی ارزشمند و ماندگار بوده و جای قدردانی است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به هفته دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: دفاع مقدس اقتدار و منزلت ملت ایران را در جهان  استحکام بخشید و از آن یک ملت شکست‌ناپذیر، با ایمان، فداکار، مقاوم و با ثابت قدم و شجاع ساخت.

محمدی بیان کرد: به جزء دفاع مقدس هیچ اتفاق دیگری نمی‌توانست طی هشت سال سیمای اعتقادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ملت ایران را متحول کند.

وی تصریح کرد: ما در دفاع مقدس به نحو دیگری توصیف شدیم و آموختیم دیگر اراده آمریکا و هیچ ابرقدرتی قادر نیست ما را از آن مسیر سعادت‌بخشی که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده‌اند، باز دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر امروز فرزندان ایران زمین به‌ عنوان مدافعان حرم در سرزمین‌های دوردست جان شیرین خود را تقدیم می‌کنند به دلیل ایمان الهی بوده و این امر حاصل میراث معنوی به جای مانده از آن دوران با شکوه است که جوانان کشور را با منطق مقاومت و روح جهاد آشنا می‌کند.

محمدی یادآور شد: ملت ایران در جنگ هشت ساله قدرت و توان خود را به صدام و ارتش متجاوز که به نیابت از استکبار جهانی با ملت ایران می‌جنگیدند، نشان داد.

وی تأکید کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با عمل به شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، با از خودگذشتگی از استقلال و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز افتخار ملت ایران بر این است که دفاع مقدسی داریم که به عنوان ذخیره در تاریخ نظام باقی می‌ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار