معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح:
معاون عملیات نیروهای مسلح کشور گفت: آمریکای جنایتکار در فتنه 88 می‌خواست این نظام را به قول خود ساقط کند اما هوشیاری ملت ایران و رهبری داهیانه امام خامنه‌ای تیر آنها به سنگ خورد.
کد خبر: ۳۰۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 25 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سرتیپ مهدی ربانی در حاشیه مراسم یاد یاران و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که در سرای سعدالسلطنه برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، قزوین را از شهرهای پیشگام در تمام عرصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: مردم این شهر با جوانان برومند، شجاع و سردارانی همچون شهید بابایی، شهید لشگری و ابوترابی را تقدیم این نظام بر آمده از خون شهدا کرده است.

وی به هفته دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: در این هفته یکبار دیگر خاطرات هشت سال دفاع مقدس، جانفشانی‌ها، ایثارها، فداکاری‌ها، صلابت‌ها، تمام بزرگواری ملت ایران، اقتدار نظام، قدرت ولایت و اقبال ولایت فقیه را نظاره‌گر هستیم.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس نقطه عظمت و اوج ایثار ملت بزرگ ایران بود، در تاریخ اسلام کم سراغ داریم ملتی با این قدرت، شهامت، صلابت و انسجام هشت سال دفاع مقدس را جز تکیه به خداوند متعال و توانمندی‌های خود پشت سر گذاشته باشند.

ربانی مطرح کرد: بهترین نخبه‌های کشور در جنگ و هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند که اگر هر کدام از آن‌ها بودند امروز سرمایه‌های عظیمی برای نظام و انقلاب به شمار می‌آمدند.

وی بیان کرد: امنیت و آرامش کشور به برکت هشت سال دفاع مقدس رزمندگان سلحشور، شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز حاصل شده است.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر بازخوانی ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اینکه ایران اسلامی اکنون از قدرت دفاعی و نظامی قوی برخوردار است که دشمن را در صورت ایجاد نبرد و جنگ به طور مسلم غافلگیر می‌کند، مرهون تجربه‌های دفاع مقدس است.

ربانی یادآور شد: هشت سال دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش، قله‌های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

وی به پشتیبانی استکبار جهانی از صدام و رژیم بعث خاطرنشان کرد: دفاع مقدس هشت ساله در مقابل دشمن بعثی تا دندان مسلح، درخشان‌ترین دوره دفاع از تمامیت ارضی و عزت مردم مسلمان این مرز و بوم، در طول 200 سال اخیر است.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در این جنگ نابرابر، صدام با پشتوانه قدرت‌های جهانی غربی و شرقی و همچنین کشورهای عرب منطقه، به کشور اسلامی ایران حمله‌ور شد و بر اساس شرایط داخلی کشور و قدرت نظامی عراق و هم در سایه حمایت‌های بی‌دریغ نظامی کشورهای غرب و شرق و حمایت‌های مالی کشورهای عرب منطقه از نظام بعثی، تمام تحلیل‌ها خبر از پیروزی قطعی ارتش بعثی در زمانی کوتاه می‌داد.

ربانی به ایجاد توطئه‌هایی نظیر فتنه سال 88 بر ملت ایران اشاره و تشریح کرد: آمریکای جنایتکار در فتنه 88 می‌خواست این نظام را به قول خود ساقط کند اما با رهبری داهیانه امام خامنه‌ای و بصیرت مثال‌زدنی ملت ایران تیر آن‌ها به سنگ خورد.

وی یادآور شد: حفظ آرمان‌ها، اهداف شهدا و حرکت در مسیر شهدای والامقام از مهم‌ترین وظیفه‌های مردم و مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امروز رمز موفقیت ملت ایران گوش فرا دادن به فرامین ولی فقیه است و ما باید حافظان خون شهدا باشیم و راه آنان را ادامه دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار