رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین خبر داد
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: با همکاری مشترک دامپزشکی شهرستان قزوین و اتحادیه اغذیه‌فروشان، نظارت بر بهداشت فرآورده‌های خام دامی در اغذیه فروشی‌ها اعمال می‌شود.
کد خبر: ۳۰۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 25 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، عیسی غیاث‌یزدی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: روز گذشته جلسه مشترکی با مسؤولان اتحادیه صنف اغذیه‌فروشان درخصوص نظارت بر بهداشت فرآورده‌های خام دامی مورد استفاده در اغذیه‌فروشی‌ها برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مسؤولان اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین مراتب نگرانی خود را در زمینه عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برخی اغذیه‌فروشی‌ها اعلام کردند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین با اشاره به نظر مثبت مسؤولان اتحادیه در زمینه افزایش نظارت‌های بهداشتی بر مراکز زیر پوشش افزود: مقرر شد اکیپ‌های گشت مشترک از سوی کارشناسان این اداره و نماینده اتحادیه برای نظارت بر اغذیه‌فروشان تشکیل شود.

غیاث‌یزدی همچنین از پلمب یک واحد اغذیه‌فروشی در یکی از مجتمع‌های بین‌راهی در جاده قزوین - رشت خبر داد و تصریح کرد: واحد مذکور در بازدید مشترک اداره دامپزشکی شهرستان قزوین و ادارات ذیربط، به دستور قاضی تعزیرات که در گشت‌های مشترک حضور دارند، به دلیل تکرار تخلفات بهداشتی پلمب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار