سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین گفت: امسال دو هزار و 630 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در راستای پیشبرد سیاست های حمایت از تولید و اقتصاد مقاومتی در قالب طرح بهین یاب به واحدهای تولیدی استان ارائه شده است.
کد خبر: ۳۰۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ 26 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، منوچهر حبیبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار تسهیلات به 315 طرح تولیدی اعطاء شده است.
وی یادآور شد: دو هزار و 131 طرح در استان قزوین، متقاضی دریافت تسهیلات بانکی شده و در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین گفت: رتبه قزوین در بین استان های کشور به لحاظ ارائه تسهیلات تعیین شده به واحدهای تولیدی در طرح بهین یاب نهم است که امیدواریم بتوان آنرا ارتقا بخشید.
این مسئول اضافه کرد: رئیس بانک مرکزی به عنوان معین استان و جانشین رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی در قزوین تعیین شده که امیدواریم از این فرصت به خوبی استفاده کرده و بخش مهمی از مشکلات واحدهای تولیدی در استان را در راستای تقویت اشتغال و پیشبرد اقتصاد مقاومتی محقق کنیم.
حبیبی، حمایت از واحدهای تولیدی بخش صنعت و کشاورزی را جزو مهم ترین اولویت های دولت عنوان کرد و گفت: در این راستا دولت تلاش دارد تا با ایجاد هماهنگی برای اعطای تسهیلات مالی از سوی بانک ها نقدینگی مورد نیاز واحدها را تامین کرده و به رونق بخش تولید بیافزاید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار