به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد
شهردار قزوین از برگزاری همایش پیاده‌روی بزرگ خانواده به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نیروی انتظامی در استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۳۰۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴ 26 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مسعود نصرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: همایش پیاده‌روی بزرگ خانواده به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نیروی انتظامی در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: همایش پیاده‌روی بزرگ خانواده با هدف احیای روحیه نشاط و امید و توسعه سلامت جسمی و روحی و تأثیرات آن در زندگی اجتماعی مردم استان قزوین برگزار می‌شود.

شهردار قزوین افزود: باید تلاش شود توسعه و ترویج ورزش همگانی و قرار دادن آن به عنوان یک فرهنگ در بین مردم جامعه نهادینه شود و در این زمینه اقدامات مطلوب انجام گیرد.

نصرتی تصریح کرد: همایش پیاده‌روی بزرگ خانواده روز جمعه نهم مهرماه سال جاری ساعت 7 صبح در مسیر پیاده‌روی بالاتر از دانشگاه آزاد اسلامی، بوستان باراجین برگزار می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در این همایش جوایز نفیس از جمله سکه‌ طلا، دوچرخه، کارت هدیه، کمک هزینه عتبات عالیات و صدها هدیه دیگر اهدا می‌شود.

شهردار قزوین یادآور شد: همایش پیاده‌روی بزرگ خانواده باهمت و همکاری شورای شهر قزوین، شهرداری قزوین، معاونت تربیت‌بدنی سپاه ناحیه قزوین، نیروی انتظامی، اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین، هیأت ورزش همگانی، بانک قوامین، بانک مهر اقتصاد و بانک انصار برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار