نماینده ولی فقیه در استان:
آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: مهمترین آرمان های بسیج شامل عفت، غیرت، کرامت، شرافت، انسانیت، آزادگی و مسئولیت پذیری است.
کد خبر: ۳۲۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 01 November 2016
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسالت بسیجیان سنگین بوده و توقع از آنان نیز در تمامی ابعاد زیاد است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز سه شنبه در دیدار با جمعی از دانش آموزان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی و یوم الله 13 آبان اظهار داشت: قشرهای مختلف بسیجیان این استان به ویژه دانش آموزان باید در زمینه های معنویت، ادب و وقار الگویی برای همسالان خود باشند.
وی گفت: انتظار می رود که دانش آموزان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش اهل مطالعه بوده و توان علمی خود را روز به روز افزایش دهند.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: بسیجی بودن نوعی توفیق الهی است و آثار و برکات متعددی نیز در زمینه های مذهبی و فرهنگی برای بسیجیان خواهد داشت.
آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: مهمترین آرمان های بسیج شامل عفت، غیرت، کرامت، شرافت، انسانیت، آزادگی و مسئولیت پذیری است.
وی ابراز داشت: ماهواره، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از ابزارهای جدید دشمنان برای انحراف جوانان پاک سرشت ایران اسلامی است که باید هر چه بیشتر مراقب بود و با چنین توطئه خطرناکی مقابله جدی کرد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف اصلی دشمنان کشاندن نسل جوان ایران اسلامی به ابتذال به نام علم، فناوری و پیشرفت است و در این مسیر نیز کانون خانواده ها را نشانه گرفته اند.
آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: ایران اسلامی در جبهه کرامت و انسانیت قرار دارد و دشمنان آن نیز در جبهه مقابل که رذالت و پستی است فعالیت می کنند و به همین دلیل هرگز نمی توان ذره ای با آنها سازش کرد.
هفت تا 13 آبان هر سال به نام هفته بسیج دانش آموزی نام گذاری شده است.
6 عضو کمیته دانش آموزی نخستین کنگره ملی سرداران و یکهزار و 880 شهید کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده مورد تجلیل قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار