همزمان با سراسر کشور ،دانش آموزان و آحاد مردم و مسئولین استانی و شهرستانی با حضور در راهپیمای 13 آبان ماه بر آرمان استکبار ستیزی این ملت ، تاکید کردند.
کد خبر: ۳۲۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 03 November 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با سراسر کشور ،دانش آموزان و آحاد مردم و مسئولین استانی و شهرستانی با حضور در راهپیمای 13 آبان ماه بر آرمان استکبار ستیزی این ملت ، تاکید کردند.
گزارشهای تصویری از حضور پرشور مردم استان در این راهپیمایی در سراسر استان ، حکایت دارد. به همین منظور سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد سعی دارد گوشه ای از این حضور را در بسته ای خبری ارائه نماید.
 
 
یاسوج:مسؤول نمایندگی نهاد رهبری در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: پیام اصلی 13 آبان تکیه بر وحدت و ولایت‌مداری برای مقابله با استکبار است./فارس
 
گچساران:راهپیمایی روز ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در گچساران برگزار شد.
در این مراسم همه مسوولان و اقشار مختلف مردم و دانش‌آموزان حضور داشتند اما عدم حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این مراسم سبب  کنجکاوی و پرسش عده‌ای از مردم از خبرنگاران شد و دلیل این سوالات هم حضور تاج‌گردون در مراسم یابود مرحوم سیدمهنا تقویان در گچساران عنوان شد.
از نکته‌های دیگر  حضور مسوولان که برای بعضی خبرنگاران جالب بود نشستن امام جمعه‌های دائمی و موقت گچساران برروی زمین هنگام گوش دادن به سخنران راهپیمایی بود.
این راهپیمایی نکته دیگری نیز داشت که به نظر می‌رسید در مواقعی سبب عدم توجه بعضی از شرکت‌کنندگان به ایراد سخنرانی بود و آن هم توزیع برگه‌های تبلیغاتی یک موسسه آموزشی بود! که اقدام جالبی نبود./خبرآوران
عکس:اسماعیل میری
لنده:همزمان با ۱۳ آبان ماه روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی اقشار مختلف مردم شهرستان لنده، دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان در راهپیمایی امروز شرکت کرده و یکصدا فریاد استکبارستیزی سردادند.
لیکک :تظاهرات با شکوه ضد استکباری یوم الله 13 آبان صبح امروز در شهرستان بهمئی با حضور قشرهای مختلف جامعه، دانش آموزان مدارس و همه وفاداران حقیقی به انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام احتشامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در رابطه با لزوم استکبار ستیزی و چرایی سر دادن شعار مرگ بر آمریکا سخنرانی و روشنگری کرد./آوای ماغر
دهدشت:همزمان با ۱۳ آبان ماه، روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی اقشار مختلف مردم شهردهدشت به ویژه دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان در راهپیمایی امروز شرکت کرده و یکصدا فریاد استکبارستیزی سردادند. /پایگاه خبری کهگیلویه
چرام:صبح امروز چرامی ها نیز همزمان با دیگر مردم استان و کشور این روز پرفروغ را که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته و سربلند است،گرامی داشتند.
از حاشیه های این مراسم می توان به در دست داشتن قاب عکس شهدای شهرستان توسط جوانان و دانش آموزان اشاره کرد.
پوشش اسلامی با چفیه و مقنعه دینی  دانش آموزان دختر و همچنین  نوزادانی که با مادر خود برای اولین بار در این مراسم شرکت می کردند،به زیبایی این راهپیمایی اضافه میکرد.
حضور مسئولان شهرستانی،پوشش نظامی کودکان چرامی و همچنین سربند هایی  با شعار"مرگ بر آمریکا" و "لبیک یا زینب" بر پیشانی چرامی ها از دیگر حاشیه های این مراسم بشمار می آمد. /پایگاه خبری چرام
سیسخت:همزمان با فرا رسیدن سالروز تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 یک بار دیگر شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در دنا طنین انداز شد./سفیر دنا
باشت:مردم همیشه در صحنه شهرستان باشت با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ضمن سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا" و با خلق حماسه ای دیگر، بار دیگر استکبار ستیزی خود را به دنیا نشان دادند.
این راهپیمایی از ساعت 9 صبح از چهار راه کتاب شهر باشت آغاز و تا فلکه ساعت (ترمینال مسافربری) این شهر ادامه داشت.
شرکت کنندگان در راهپیمایی با سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" و با در دست داشتن نوشته، بنر، پلاکاردهایی با مضمون استکبار ستیزی، بار دیگر استکبار جهانی و در راس آن امریکا و اسرائیل را محکوم کردند.
در پایان این راهپیمایی مردم شهرستان باشت با حضور در فلکه ساعت ضمن قرائت بیانیه پایانی، بندهای آن را با تکبیرهای "الله اکبر، خامنه ای رهبر و مرگ بر آمریکا" تایید کردند./باشت نیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار