فرمانده انتظامی استان قزوین:
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: محورهای مواصلاتی استان در کاهش سوانح رانندگی و تلفات جاده ای نقش کشوری ایفا می کند.
کد خبر: ۳۲۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸ 12 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به از روابط عمومی نیروی انتظامی قزوین، سردار مهدی محمودی در همایش تجلیل از خادمان حمل و نقل که با حضور معاون سیاسی - امنیتی استاندار و مدیر کل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان برگزار شد، اظهار داشت: محورهای مواصلاتی استان به عنوان کریدور سایر استان ها از مرکز کشور به سمت استان های شمال و شمال غربی عمل می کند.

وی اضافه کرد: عمده تردد های موجود در استان مربوط به هموطنان و مسافران از سراسر کشور است بنابراین نقش محورهای مواصلاتی استان نقش کشوری ایفا کرده و اهمیت ویژه ای دارد.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: با وجود حجم سنگین تردد ها در ایام تعطیلات به ویژه ایام نوروز و تابستان، استان قزوین بر اساس آمارهای بازرسان، بین استان های برتر اول تا سوم در موضوع کنترل ترافیک و کاهش سوانح رانندگی قرار دارد.

سردار محمودی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب بر رساندن تلفات سوانح رانندگی به حداقل ممکن تاکید دارند و پلیس استان قزوین نیز به لحاظ ویژگی و حساسیت راه ها و مسئولیت سازمانی و فردی به گونه ای در قبال حفظ جان هموطنان عمل می کند که بیشترین بازدهی و کمترین تلفات را در محورهای مواصلاتی شاهد باشیم.

وی با اشاره به موفقیت پلیس استان در کولاک سنگین آذر ماه سال گذشته، تصریح کرد: مجموعه انتظامی استان علاوه بر کنترل ترددها و عدم وقوع تلفات جاده ای، به مسافران و افراد گرفتار در کولاک و جاده ها نیز خدمات رسانی می کرد تا جاییکه مورد تقدیر سفارت یکی از کشورهای همسایه نیز قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش تجهیزات و ابزار کار کارشناسان پلیس راهور و راه استان تاکید و خاطر نشان کرد: امکانات و تجهیزات تخصصی، لازمه کار کارشناسان حرفه ای و ارتقاء کارایی آنان است.

ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز در این همایش گفت: استان قزوین دارای پرتردد ترین محورهای مواصلاتی بوده و سازمان های اجرایی استان بیشترین خدمات رسانی را به هموطنان سراسر کشور در این راه ها دارند.

وی از تلاش موثر و مستمر مجموعه انتظامی استان قزوین در همه مراتب ماموریتی، کشف جرایم و دستگیری ها به ویژه کاهش تلفات جاده ای تقدیر کرد و یاد آور شد: بر اساس گزارشی که در سمینارهای معاونان سیاسی - امنیتی کشور ارائه می شود، استان قزوین در درجات اول عنوان می شود که این مایه مباهات و سربلندی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار