رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین:
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: با تحلیل نتایج حاصل از مطالعه وضعیت بیماری بروسلوز در خصوص بازنگری در طرح مبارزه با بروسلوز در استان تصمیم گیری می شود.
کد خبر: ۳۳۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 21 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، عیسی غیاث یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح بررسی وضعیت بیماری بروسلوز در جمعیت دام سنگین و سبک استان، طرح مطالعه مقطعی بروسلوز در تعداد ۲۶ روستای استان با نمونه گیری از ۲هزار و ۶۰۰ رأس گوسفند و بز و ۹۱۰ رأس گاو از امروز اجرا می شود.

وی افزود: پس از بررسی نتایج کسب شده و با هماهنگی سازمان دامپزشکی کشور نسبت به بازنگری در طرح مبارزه با بروسلوز در استان تصمیم گیری می شود بطوریکه بسته به درصد شیوع بیماری تست و کشتار دامهای بیمار و یا افزایش میزان واکسیناسیون در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گشت مشترک دامپزشکی قزوین در راستای نظارت بر رستورانهای منطقه الموت

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: نمایندگان دستگاه های اجرایی در قالب گشت مشترک بر واحدهای پذیرایی و خدمات رفاهی مسیر توریستی منطقه الموت نظارت کردند.

وی افزود: در ادامه گشت های مشترک دستگاه های نظارتی استان برای بررسی عملکرد واحدهای پذیرایی و مجتمع های خدمات رفاهی، رستوران های مسیر توریستی الموت مورد بازدید کارشناسان حاضر در این اکیپ قرار گرفت.

غیاث یزدی در ادامه افزود: طی این گشت مشترک از ۴ واحد ارائه دهنده خدمات رفاهی بازدید به عمل آمد و تذکرات لازم از طرف کارشناس نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره به مدیران مجموعه ها برای نگهداری بهداشتی فرآورده های خام دامی صادر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار