در دومین جلسه کارگروه استانداردسازی مطرح شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: در ایمن‌سازی آسانسورها باید یک بازنگری صورت گیرد چراکه برخی از دستگاه‌های دولتی استاندارد لازم در بخش آسانسور را ندارد.
کد خبر: ۳۳۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 06 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخ‌زاد در دومین جلسه کارگروه استانداردسازی که ظهر امروز در سالن اجتماعات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: استانداردسازی یک مقوله ارزشمندی است که باید در تمام بخش‌ها صورت گیرد.

وی افزود: در تحقق استانداردسازی لازم است که از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده شود چراکه در حوزه آموزش در سطح ملی تغییرات ایجاد شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: در حوزه استانداردسازی تمام مدیران مسؤول هستند و باید مسؤولان شهرداری‌ها را ملزم به توجه در این حوزه و فضاهای شهری از جمله پارک‌ها و بازیگاه‌ها کنیم.

فرخ‌زاد تصریح کرد: در ایمن‌سازی آسانسورها باید یک بازنگری صورت گیرد چراکه برخی از دستگاه‌های دولتی استاندارد لازم در بخش آسانسور را ندارد.

این مسؤول اضافه کرد: اگر در حوزه بهره‌بری هزینه و بودجه اختصاص داده شود، می‌تواند تضمین‌کننده ایمنی و سلامت برای سال‌های آینده باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار