مدیرکل تأمین اجتماعی قزوین:
مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین گفت: اولویت دادن به سیاست‌ها و مأموریت‌های تأمین اجتماعی موجب توسعه بلند مدت، پایدار، غلبه بر فقر شدید و کاهش نابرابری‌های اجتماعی می‌شود.
کد خبر: ۳۳۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 06 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیروس نصیری در دیدار و گفت‌وگو با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه که ظهر امروز در دفتر مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین صورت گرفت، با تأکید بر اینکه مهم‌ترین شاخصه توسعه در هر کشور، میزان گسترش و رشد تأمین اجتماعی بوده است، اظهار داشت: بی‌تردید میزان بهره‌مندی آحاد مردم از طرح‌ها و برنامه‌های حوزه تأمین اجتماعی از اصلی‌ترین شاخصه‌های توسعه ملی محسوب می‌شود که این موضوع از دیرباز از ابعاد کمی و کیفی مورد توجه برنامه‌ریزان کشور هم قرار داشته است.

وی با اشاره به گستردگی و ضریب نفوذ سازمان تأمین اجتماعی در جامعه عنوان کرد: این سازمان در چارچوب قانون توانسته با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی کشور، به موقع به تعهدات خود عمل کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین افزود: اولویت دادن به سیاست‌ها و مأموریت‌های تأمین اجتماعی موجب توسعه بلندمدت، پایدار، غلبه بر فقر شدید و کاهش نابرابری‌های اجتماعی می‌شود.

* لزوم احداث درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در اقبالیه

محمد پیری شهردار اقبالیه هم در این دیدار ضمن تشکر از مدیر‌کل تأمین اجتماعی استان قزوین به لحاظ تعاملی که با شهرداری داشته است، اظهار داشت: احداث درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در شهر اقبالیه بسیار ضروری است.

وی عنوان کرد: خدمات سازمان تأمین اجتماعی موجب دلگرمی و امیدواری می‌شود و تأمین اجتماعی همراه تمام مراحل زندگی و چتری حمایتی بوده که همیشه لبخند را در صورت و لبان بیمه‌شدگان نشانده است.

شهردار اقبالیه افزود: سازمان تأمین اجتماعی یکی از مهم‌ترین و تخصصی‌ترین دستگاه‌های اجرایی در راستای حمایت از قشر آسیب‌پذیر جامعه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار