معاون تربیت بدنی و سلامت قزوین خبر داد:
معاون تربیت بدنی و سلامت قزوین از توجه ویژه به دانش آموزان از طرف مدرسه، خانواده و اجتماع در مسائل آسیب های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۳۴۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 07 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد شهرستان البرز عصر دیروز (سه شنبه) با حضور مسئولین آموزش و پرورش، فرمانداری، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی و جمع از مدیران مدارس در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد در مدرسه برکت فدک مهرگان برگزار گردید.

عین اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه بر توجه ویژه به دانش آموزان از طرف مدرسه، خانواده و اجتماع در مسائل آسیب های اجتماعی تأکید نمود.

وی افزود: برای کاهش آسیب های اجتماعی باید یک روحیه جهادی مثل دوران جنگ داشته باشیم و افزایش تاب آوری در دانش آموزان یک عامل بازدارنده در این زمینه محسوب می گردد.

عسگری فرماندار البرز نیز طی سخنانی در خصوص آسیب های اجتماعی و اعتیاد مطالبی بیان کرد.

فرماندار البرز گفت: در کشور و استان، سرمایه های معنوی بالایی داریم و باید حافظ این سرمایه ها باشیم.

ایشان اضافه کرد: در زمینه فرهنگی خیلی باید کار کنیم و گرنه دچار بحران های اجتماعی شدیدی می شویم و خانواده های ما هم مصون نخواهند بود .

در ادامه جلسه، در مورد آسیب های موجود در مدارس و پیرامون آن بحث و گفت و گو گردید، همچنین مقرر شد اقداماتی در زمینه آموزش به دانش آموزان، اولیاء و کارکنان در خصوص آسیب های اجتماعی و نحوه پیشگیری از آنها، به صورت ویژه انجام شود.

گفتنی است در این جلسه عین اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش، عسگری فرماندار، مهرعلیان رئیس شبکه بهداشت، سرهنگ خسروی فرمانده انتظامی، نیکخواه رئیس بهزیستی، رشوند مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستان البرز و بخش محمدیه و مدیران مدارس شهرک مهرگان حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار