مدیرکل ورزش و جوانان قزوین مطرح کرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی، درآمدزایی مناسبی از سوی هیأت‌های ورزشی صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۳۵۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 03 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد مشهدی‌آقایی در جلسه بررسی و ارزیابی صلاحیت سرمایه‌گذاران متقاضی پروژه‌های ورزشی که با حضور برخی مسؤول استانی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در جلسات اخیر موضوع واگذاری تعدادی استخر و سالن ورزشی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفت، جلسه امروز هم به منظور ارزیابی صلاحیت سرمایه‌گذاران متقاضی پروژه‌های استخر و سونای شال، سالن ورزشی چند منظوره مهرگان، سالن ورزشی پونک، مجتمع فرهنگی ورزشی مهرگان و سالن ورزشی بعثت قزوین تشکیل شد.

وی در خصوص واگذاری اماکن ورزشی در استان قزوین افزود: تعدادی از استخرها و سالن‌های ورزشی این استان به هیأت‌های ورزشی واگذار شده که این امر سبب درآمدزایی برای هیأت‌های ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه ورزشکاران از تمام قشرهای مختلف جامعه هستند، اضافه کرد: امروز فرصت مناسبی به دست آمده تا با واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی، درآمدزایی مناسبی از سوی هیأت‌های ورزشی صورت گیرد.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین هم در این جلسه عنوان کرد: این اداره‌کل طبق کمیسیون ماده 27 که فراخوان‌های متعددی برای جذب سرمایه‌گذار در پروژه‌های مذکور ارائه داده بود، سرمایه‌گذاران آمادگی خود را برای ترتیب اثر دادن به پروژه‌ها اعلام کرده بودند.

عباس علایی‌مقدم تصریح کرد: در جلسه کارگروه امروز 2 پروژه به نتیجه رسید که پروژه استخر و سونای شال به شهرداری و سالن ورزشی بعثت قزوین به هیأت والیبال واگذار شد؛ پیگیری مابقی پروژه‌ها هم به جلسات بعدی موکول شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار