محمدحسن ارداقیان بعنوان دبیر شورای مرکزی روابط عمومی های استان انتخاب شد.
کد خبر: ۳۵۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 03 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، در دومین جلسه هم اندیشی اعضای شورا و هسته مرکزی روابط عمومی های استان قزوین که در محل سالن مفاخر شهرداری قزوین تشکیل شد محمد حسن ارداقیان مدیر روابط عمومی علوم پزشکی استان قزوین بعنوان دبیر شورای مرکزی روابط عمومی های استان و علیرضا منجم مدیر روابط عمومی شهرداری قزوین بعنوان جانشین دبیر شورا انتخاب شدند.
درابتدای این جلسه مواد اساسنامه شورای مرکزی روابط عمومی های استان به تصویب اعضا رسید و در پایان جلسه با رای گیری مستقیم دبیر و روسای کمیته های این شورا انتخاب شدند.
این شورا از 4 کمیته تشکیل شده است که در این جلسه حمید ساوه، مدیر روابط عمومی دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) بعنوان رییس کمیته آموزش و پژوهش، مجید بالداران ،مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی بعنوان رییس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی، حسن شکیب زاده مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثار گران بعنوان رییس کمیته تبلیغات و انتشارات و یوسف خدایاری مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش بعنوان رییس کمیته ارزیابی انتخاب شدند.
وظایف شورای مرکزی روابط عمومی های استان به شرح ذیل می باشد: برنامه ریزی و آشنا سازی مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها با روش های نوین اطلاع رسانی،تعامل و برگزاری نشست های مشترک و اثربخش با  مسئولین ارشد و مدیران دستگاه ها ،همکاری و تعامل با رسانه های جمعی،برنامه ریزی و پیگیری در راستای فعال سازی و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود روابط عمومی ها،تهیه بانک اطلاعات از وضعیت موجود روابط عمومی ها،ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ، برگزاری جشنواره روابط عمومی ها و تجلیل از روابط عمومی های برتر را از دیگر وظایف این شورا برشمرد.
وظایف دبیر شورا براساس اساسنامه شورا به شرح ذیل می باشد: جمع آوری نقطه نظرات و پیشنهادات ،تهیه لیست و نگهداری و ثبت و ضبط صورتجلسات،ارسال گزارش، دعوتنامه و صورتجلسه برای اعضای شورا،پیگیری مصوبات و غیره را برعهده دارد.
با تصویب اساسنامه شورای مرکزی روابط عمومی های استان و انتخاب دبیر و روسای کمیته ها این شورا کار خود را رسما در استان آغاز کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار