وقتی زنگ خطر آسیب‌های اجتماعی به صدا در می‌آید؛
نزاع دو جوان 16 و 17 ساله در مرکز شهر قزوین، جوان 16 ساله را با ضربات چاقو، روانه قبرستان کرد.
کد خبر: ۳۵۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 08 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، در حالی که بسیاری از جامعه شناسان و مسئولین در سطح کشور از آسیب‌های اجتماعی به عنوان یک هشدار بزرگ یاد میکنند گویا این آسیب‌های اجتماعی پرده از لایه‌های زیرین و پنهان جامعه برداشته و حال می توان آثار آن را به وضوح در مرکز شهر دید.
روز گذشته شهروندان شهر قزوین، در سه راه خیام، شاهد درگیری در نوجوان 16 و 17 ساله بودند. حجم درگیری به قدری بالا بوده که نوجوان 17 ساله دست به سلاح سرد می برد و نتیجه آن نیز شکافتن سینه نوجوان دیگر بود.
سرهنگ طرحانی، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با تایید این خبر اظهار کرد: روز گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۲ بازار در حین گشت زنی در خیابان آیت ا... طالقانی، سه راهی خیام با در خواست کمک مردم مبنی بر وقوع یک درگیری مواجه که بلافاصله در صحنه وقوع درگیری حاضر شدند.
وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل درگیری مشخص شد درگیری دو نوجوان با یکدیگر و استفاده از سلاح سرد باعث ایجاد جراحت شدید در قفسه سینه نوجوان 16 ساله شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین بیان کرد: نوجوان 16 ساله در حین اعزان به بیمارستان بر اثر جراحات ناشی و خونریزی شدید در ناحیه قفسه سینه درگذشت.
وی با اشاره به اینکه علت این درگیری و قتل این جوان ۱۶ ساله بر اساس تحقیقات اولیه مشاجره لفظی و استفاده از سلاح سرد بوده بیان کرد: تحقیقات بیشتردر این زمینه ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در پایان یادآور شد: با هوشیاری عوامل گشت پلیس ۱۱۰ و اقدام به موقع آنان، ضارب جوان ۱۶ ساله که در دست خود یک قبضه سلاح سرد و در حال متواری شدن بود مشاهده و به تعقیب قاتل پرداخته و با عکس العمل سریع ماموران ضارب دستگیر شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
سه راه خیام قزوین یک کیوسک نیروی انتظامی دارد ...پس اونها اونجا چکار میکردن ؟؟؟؟؟ تماشا کردن ؟؟؟؟!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار