با حضور استاندار قزوین؛
در مراسمی با حضور استاندار قزوین بزرگترین استخر سرپوشیده چند منظوره کشور و مجموعه فرهنگی ورزشی شهر قزوین با ۱۸ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.
کد خبر: ۳۶۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 15 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار ورزشی صبح قزوین، در مراسمی با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون بهره برداری روز گذشته(شنبه) از مجموعه ورزشی تفریحی و بزرگترین استخر سرپوشیده کشور در قزوین آغاز شد.

استخر سرپوشیده این مجموعه فرهنگی ورزشی در فضایی به مساحت ۳۲۰۰ مترمربع ساخته شده و تمامی استانداردهای بین المللی برای رشته های شنا، شیرجه، واترپلو، را دارد.

سونای خشک و بخار، سرسره آبی، حمام ترک، استخر کودکان، جکوزی و انواع دایو در ارتفاع مختلف و استفاده از سیستم مدرن تصفیه آب بدون استفاده از کلر از ویژگی‌های این استخر است و مجموعه بولینگ ورزشی این مجموع با شش خط راه اندازی شد.

سالن اسکواش که در ردیف ۵ سالن نمونه کشور است و سالن بدنسازی از دیگر قسمتهای این مجموعه با دارا بودن مدرن ترین دستگاه‌های بدن سازی هوازی و اسکی فضایی، تردمیل، دوچرخه ثابت و نشسته هم امروز توسط استاندار قزوین افتتاح شد.

برای راه اندازی این مجموعه ورزشی و فرهنگی بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

برای اجرای فاز اول و دوم این مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی تاکنون ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده و فاز سوم آن نیز با ۳۵ میلیارد تومان شامل احداث هتل و سالن های آمفی تئاتر در یک سال اینده افتتاح خواهد شد؛ در این مجموعه فرهنگی ورزشی برای ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار