مدیرکل میراث فرهنگی قزوین:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اشاره به مجموعه بین‌المللی تالار شهر گفت: این مجموعه در نوع خود منحصر به‌فرد بوده و می‌تواند پذیرای گردشگران داخلی و خارجی باشد.
کد خبر: ۳۶۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 15 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محمدعلی حضرتی‌ها در حاشیه افتتاح فاز دوم مجموعه بین‌المللی تالار شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: گردشگری نوین به صورت یک علم در جهان شناخته می‌شود و نیازمند یک زنجیره تأمین برنامه توسعه گردشگری است.

وی افزود: طبق برنامه توسعه و چشم‌انداز 20 ساله از سال 1404 باید میزبان 20 میلیون گردشگر به کشور باشیم و استان قزوین آثار تاریخی فراوانی که دارد با مرمت برخی آثار باستانی می‌تواند نقش مهمی در جذب گردشگر به کشور و شهر قزوین ایفا کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با بیان اینکه حمیدرضا حاجی مدیرعامل مجموعه بین‌المللی تالار شهر به پشتوانه نهادهای دولتی، خصوصی و استاندار قزوین توانست این مجموعه را افتتاح کند، اضافه کرد: این مجموعه در نوع خود منحصر به‌فرد بوده و مجموعه کم‌نظیری در کشور است و در مجموعه بین‌المللی تالار شهر خدمات کاملی فراهم شده تا بتواند پذیرای گردشگران داخلی و خارجی باشد.

حضرتی ها ادامه داد: فریدون همتی استاندار قزوین مذاکراتی با بانک مرکزی انجام داده تا بتواند تسهیلات تکمیلی را در اختیار این مجموعه قرار دهد تا فاز سوم هم به بهره‌برداری برسد و در اختیار همشهریان و گردشگران قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار