به ریاست معاون سیاسی استاندار؛
اولین جلسه ستاد انتخابات استان قزوین به ریاست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 16 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار سیاسی صبح قزوین، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین روز گذشته(یکشنبه) در اولین جلسه ستاد انتخابات استان قزوین که در سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه افزود در همین راستا ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها موظف هستتند همه ماموریت‌ها و وظایف خود را اعم از پشتیبانی، امورحقوقی، فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی و نظارت را با محوریت قانون در کل فرایند انتخابات به نحو مطلوب انجام دهند.

این مسئول گفت: ستاد انتخابات استان و فرمانداران و بخشداران، برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری را در دستور کار دارند و در تمامی مراحل و فرایند انتخابات تنها ملاک و معیار، رعایت قانون خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه رعایت قانون با هدف صیانت از آرای مردم مهمترین دغدغه ستاد انتخابات استان است؛ خاطرنشان کرد: اجرای قانون و صیانت از آرای مردم هم برای اداره امور کشور و هم از نظر سیاسی و اجتماعی ازارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
وی ادامه داد: برای انجام دقیق وظایف و ماموریت‌ها باید در تمامی تصمیم گیری‌ها و رفتارها در فرایند انتخابات، ملاک قانون باشد و اگر جایی سوال یا ابهامی وجود دارد با مراجعه به قانون مساله را رفع کرد.

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه جلب اعتماد مردم در سایه بی طرفی مجریان و ناظران انتخابات محقق می‌شود، تصریح کرد: هرگونه جانبداری مجریان، ناظران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات از فرد یا جناح خاصی با واکنش منفی مردم مواجه می‌شود لذا رعایت بی طرفی در برگزاری انتخابات یک اصل شرعی، عرفی، عقلی و قانونی است.
 
وی اذعان کرد: مبنای حرکت باید قانون باشد تا حقی از کسی ضایع نشود و این توصیه ما به همه مسئولین و دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.

گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه اعضای ستاد و مسئولین کمیته‌ها به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در راستای برگزاری یک انتخابات باشکوه و قانونمند پرداختند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان 29 اردیبهشت ماه 96 در سراسر کشور برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار