مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: ۲۰۰ راهنمای گردشگری جهان با حضور در ایران از بناهای تاریخی شهر قزوین دیدن می کنند.
کد خبر: ۳۶۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 16 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، جواد حضرتی در نشست شورای روابط خارجی استان که روز یکشنبه با حضور سرکنسول ایران در کربلا برای توسعه روابط تجاری و بازرگانی و گردشگری در استانداری برگزار شد اظهارداشت: راهنمایان گردشگری جهان در هر دو سال یک بار با حضور در یک کشور جلسات مهمی برگزار می کنند که حضور آنها بهترین فرصت برای معرفی کشورهاست.

وی اضافه کرد: از زمانی عضویت ایران در اتحادیه راهنمایان جهان، درخواست میزبانی ارائه شدکه خوشبختانه در سال ۲۰۱۷ ایران قرار است میزبان راهنمایان باشد و با رایزنی انجام شده استان قزوین را هم برای بازدید در برنامه گنجانده ایم.

حضرتی تصریح کرد: این گروه از راهنمایان ۱۳ روز در ایران هستند و از تهران، اصفهان، کاشان، زنجان و قزوین بازدید خواهند کرد که در مسیر زنجان هم نیم روز در قزوین حضور خواهند یافت که بهترین فرصت برای معرفی شهر قزوین است.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان قزوین اضافه کرد:دراین سفر بازدید از عمارت چهل ستون، مسجدالنبی و سرای سعدالسلطنه پیش بینی شده و پذیرایی در تالار شهر قزوین صورت خواهد گرفت تا میهمانان با قابلیت های گردشگری استان آشنا شوند.

وی اضافه کرد: توزیع فیلمهای کوتاه معرفی بناهای تاریخی و ظرفیت های صنعتی و کشاورزی به زبان خارجی وتوضیح مناسب از سوی راهنمایان ایرانی فضای خوبی را برای راهنمایان فراهم خواهد کرد تا با خاطره ای خوش از قزوین عبور کنند.    

حضرتی یادآورشد:پنج استان کشوربرای حضورراهنمایان گردشگری انتخاب شده اندو باید از این فرصت بخوبی استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار