مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین:
مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین گفت: با گازرسانی به ۳۷ روستای استان قزوین در دهه فجر امسال تعداد روستاهای بهره مند از گاز طبیعی این استان به ۳۷۰ روستا خواهد رسید.
کد خبر: ۳۶۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 16 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری ضمن اعلام گازرسانی به ۳۷ روستای استان قزوین در دهه فجر امسال اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و صرف بودجه ای معادل ۲۷۸ میلیارد ریال ۳۷ روستا در مناطق مختلف استان قزوین در دهه فجر امسال به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.

وی در ادامه افزود: از روستاهای مذکور ۱۲ روستا مربوط به شهرستان قزوین، ۲۲ روستا در مناطق تاکستان و آوج و ۳ روستا مربوط به منطقه بوئین زهرا و آبیک است.

بوشهری در ادامه با اشاره به اینکه شبکه داخلی گازرسانی به شهرهای معلم کلایه و رازمیان نیز توسط شرکت گاز استان قزوین به اتمام رسیده است، اظهار داشت: اقدامات لازم برای گازرسانی به شهرهای معلم کلایه و رازمیان و ۹ روستا در منطقه الموت به پایان رسیده است و منتظر تکمیل خط انتقال گاز به منطقه الموت هستیم که توسط شرکت توسعه و مهندسی گاز ایران در حال انجام است که البته این پروژه نیز مراحل پایانی را طی می کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین در پایان بیان کرد: هم اکنون ۹۸ درصد خانوارهای شهری و ۷۶ درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند که امیدواریم تا پایان سال ۹۶ این مقدار در بخش شهری ۱۰۰ درصد و در بخش روستایی به ۷۸ درصد برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار