مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از شرکت ۲۸۰۰ نفر از مدیران و معلمان در دوره های آموزشی سلامت خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 16 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سالار قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بهداشت، تغذیه و ایمنی مدارس و دانش آموزان اظهار داشت: سواد بهداشتی و سلامتی فرهنگیان و دانش آموزان باید ارتقاء یابد و معتقدم همانگونه که در سایر موارد برای ارتقاء سطح معلمان و دانش آموزان کار می‌شود باید در زمینه توانمندسازی سلامتی هم اقداماتی صورت گیرد.

وی افزود: خوشبختانه همکاری‌های خوبی با ارگان‌های مختلف در این زمینه وجود دارد اما برای پشرفت در اهداف و برنامه های بهداشتی، سلامتی، ایمنی و تغذیه باید نهادها و ارگان هایی از قبیل صدا و سیما، شهرداری، بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند.

قاسمی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت سواد سلامت کارکنان و تأثیرات بسزای آن در ارتقای سلامت فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده ها، کارگاه آموزشی با شرکت ۲۸۰۰ نفر از مدیران و معلمان مدارس استان در قالب ۷۰ کلاس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: این کارگاه آموزشی با عناوین از قبیل سفیران سلامت و پیشگیری از بیماری های قلبی-عروقی برگزار شد.

وی تأکید کرد: فراگیران در این دوره با موضوعات سلامت محور از قبیل خود مراقبتی- تغذیه سالم- سلامت روان و راه های پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی و ... آشنا شدند.

این کارگاه آموزشی در تمامی مناطق آموزش و پرورش ۱۴ گانه استان اجرا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار