مسؤول آموزش اداره‌‌کل دامپزشکی قزوین خبر داد
مسؤول آموزش و ترویج اداره‌‌کل دامپزشکی استان قزوین از چاپ نشریه ترویجی پیشگیری و مبارزه با مهم‌ترین بیماری‌های دامی با هماهنگی مدیریت ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 01 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، کمال اینانلو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از چاپ نشریه ترویجی پیشگیری و مبارزه با مهم‌ترین بیماری‌های دامی با هماهنگی مدیریت ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: در این نشریه که به صورت کتابچه آموزشی در راستای ارتقای علمی بهره‌برداران استان و با تیراژ چهار هزار جلد تهیه شده است.

وی افزود: در این کتاب موضوعات مختلف اعم از بیماری‌های بروسلوز، هاری، تب خون‌ریزی‌دهنده کریمه کنگوCCHF، لمپی‌اسکین و تب برفکی به زبان ساده برای دامداران روستایی آموزش داده شده است تا با به‌کارگیری آن‌ها از درگیری دام‌ها با بیماری‌ها پیشگیری کرده و با همکاران اداره‌کل دامپزشکی استان در امر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها و واکسیناسیون و غیره یاری کنند.

مسؤول آموزش و ترویج اداره‌‌کل دامپزشکی استان قزوین اضافه کرد: باتوجه به اهمیت آموزش بهره‌برداران در کاهش خسارات اقتصادی و مخاطرات بهداشتی و همچنین نقش مهم آن در تحقق اقتصاد مقاومتی، این اداره‌کل با جدیت موضوع آموزش بهره‌برداران را در اولویت‌های کاری خود قرار داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار