معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قزوین:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین گفت: به مناسبت جشن نیکوکاری، 150 هزار پاکت پول بین دانش‌آموزان قزوینی توزیع می‌شود.
کد خبر: ۳۸۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ 05 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محمد صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری اظهار داشت: در این جشن، خیران و نیکوکاران حضور پور شور دارند و کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا می‌کنند تا در شب عید موجب خوشحالی آن‌ها باشند.

وی افزود: ترویج فرهنگ نیکوکاری، همدلی، انفاق، صدقه و احسان در بین قشرهای مختلف مردم از جمله اهداف برگزاری این جشن است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین با اشاره به اینکه نهادینه کردن چنین فرهنگی باید از سن پایین مورد توجه قرار بگیرد، اضافه کرد: به همین دلیل این نهاد با آموزش و پرورش استان قزوین هماهنگی لازم را در اجرای جشن نیکوکاری انجام داده است.

صیادی با بیان اینکه در مدارس برنامه‌ریزی شده است تا کمک‌های دانش‌آموزان نیکوکار جمع‌آوری شود، عنوان کرد: برای اجرای این کار 150 هزار پاکت پول بین دانش‌آموزان توزیع شده است تا دانش‌آموزان کمک‌های نقدی خود را داخل این پاکت‌ها گذاشته و به پایگاه‌ کمک‌های مردمی اهدا کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه سال گذشته 700 میلیون تومان از مدارس کمک‌های دانش‌آموزی جمع آوری شده است، گفت: در سال جاری پیش‌بینی شده، جمع‌آوری کمک‌ها افزایش یابد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین با بیان اینکه افراد نیازمند شناسایی شده و در کوتاه‌ترین زمان تا شب عید کمک‌های مردمی به دست نیازمندان رسانده می‌شود، تصریح کرد: این کمک‌ها با حفظ کرامت انسانی و با رعایت شئونات به آنان اهدا می‌شود.

صیادی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان با شرکت در این جشن شادی‌های خود را بین نیازمندان تقسیم می‌کنند که تحقق این مهم بیانگر فرهنگ همدل بودن، نوع‌دوستی و هم‌دوستی با دیگران است.

وی ادامه داد: در ستاد نادری تمام طرح‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین به صورت دائمی در حال اجرا است و خیران برای اهدای کمک‌ها می‌توانند به این ستاد مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار