شهردار قزوین اعلام کرد:
شهردار قزوین بیان کرد: در بودجه سال جاري 16 ميليارد تومان براي نظافت و رفت و روب شهر در نظر گرفته شد که در صورت همکاري شهروندان اين مبالغ مي‌توانست در پروژه‌هاي ديگر شهر استفاده شود.
کد خبر: ۳۹۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 15 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین،  مسعود نصرتی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره فعالیت شهرداری اظهار کرد: شهرداري قزوين با تمام تلاش برای معرفی استان در حوزه ايجاد زيرساخت‌هاي لازم و سرمايه گذاري در حوزه گردشگري ورود پيدا کرده است.

وي با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری گفت: بايد برنامه‌ها و اقدامات در راستاي معرفي شهر قزوين چندين برابر شود و رسانه‌ها نيز بايد با شهرداري در راستاي معرفي شهر و اطلاع رساني به شهروندان همکاري داشته باشند.

شهردار قزوین افزود: همه شهروندان بايد با موضوعات مختلف در حوزه گردشگري آشنا شوند و در راستاي توسعه گردشگري تلاش کنند.

نصرتی در ادامه اضافه کرد: با مشارکت مردم و تبليغ شهروندان براي ورود گردشگر به شهر قزوين شهروندان مي‌توانند شاهد رونق بخش‌هاي اقتصادي و اشتغال شوند.

این مسئول با اشاره به ارائه خدمات به گردشگران بیان کرد: همه شهروندان اعم از کسبه، رانندگان شهري و ديگر افراد که در حال ارائه خدمات به مردم و گردشگران هستند بايد در رابطه اهميت گردشگري و نحوه برخورد با گردشگران توجيه باشند.

شهروندان از زيرساخت‌هاي لازم براي جذب گردشگر هستند
وي با بیان اینکه بخش بزرگی از زيرساخت‌هاي لازم براي جذب گردشگر شهروندان هستند، اذعان کرد: شهروندان با ارائه خدمات مطلوب خاطره خوبي در ذهن گردشگران ایجاد کنند تا زمينه ورود ديگر گردشگران به شهر قزوين فراهم شود.

شهردار قزوین با اشاره به مشارکت مردم در حوزه مدیریت شهری اظهار کرد: اگر مشارکت شهروندان را در اداره شهر وجود داشته باشد، با کاهش هزينه‌ها مي‌توان منابع مالي موجود را در پروژه‌هاي شهری و خدماتی به شهروندان اجرا کرد.

وي در ادامه عنوان کرد: در بودجه سال جاري 16 ميليارد تومان براي نظافت شهر در نظر گرفته شد که در صورت همکاري شهروندان اين مبالغ مي‌توانست در پروژه‌هاي ديگر شهر استفاده شود.

نصرتی در ادامه با بیان اینکه باید از تجارب کشورهای دیگر و گذشته کشور خود استفاده کنیم، بیان کرد: در 30 سال گذشته مردم در مديريت شهر مشارکت داشتند و در صورت بارش برف پياده روهاي خود را برف روبي مي‌کردند و درختان جلوي منازل و مغازه‌هاي خود را مي‌تکاندند و در مراسم‌هاي ملي و مذهبي شهر و سر درب مغازه‌ها را تزيين مي‌کردند.

شهردار قزوين در پایان با اشاره به حمايت مسئولان استان در اجراي پروژه‌های شهرداری خاطر نشان کرد: شهر قزوين در مقايسه با شهرهاي ديگر کشور وضعيت مطلوبي را در خصوص همدلي مسئولان استاني، نمايندگان، شورا، ادارات کل و شهرداري دارد و اگر ناملايمايت نيز ديده مي‌شود، نتايج آن قابل قبول است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار