نماینده مردم قزوین در مجلس:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ظرفیت و توانمندی رفع مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد، گفت: دست معجزه‌آسا از بیرون حلال مشکلات نیست.
کد خبر: ۳۹۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 16 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، داود محمدی در جشن بزرگ میلاد کوثر و همایش عفاف و حجاب فاطمی شهرستان آبیک در سالن ورزشی کوثر این شهرستان اظهار داشت: حضرت زهرا(س) برترین بانوی عالم خلقت بوده که در شناخت ابعاد شخصیتی ایشان بسیار کوتاهی شده است.

وی افزود: در جامعه بیشتر به مراثی حضرت زهرا(س) و دفاع از حریم ولایت ایشان پرداخته شده اما ابعاد شخصیتی حضرت بسیار گسترده‌تر از آن است که بتوان گوشه‌ای از آن را بیان کرد حتی ائمه‌اطهار(ع) از وصف ایشان اظهار عجز کرده‌اند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با توصیه بر قرائت خطبه فدکیه حضرت فاطمه(س) ادامه داد: مقوله‌هایی همچون نبوت، امامت، شجاعت، فداکاری، ایثار، دفاع از ولایت در خطبه فدکیه موج می‌زند که بیانگر نگاه ژرف و عمیق حضرت زهرا(س) است.

محمدی دفاع از حریم ولایت و ولایتمداری را از برجسته ترین خصیصه حضرت زهرا(س) ذکر و اضافه کرد: اگر امروز چیزی از اسلام مانده به برکت دفاع شایسته و جانانه حضرت بوده که وجود مبارکشان را تقدیم کردند.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌مندی از گوشه‌ای از ویژگی‌ها و خصیصه‌های حضرت زهرا(س) می‌توان راه نورانی ایشان را ادامه دهیم و در دفاع از ولایت در راه این حضرت گام بردارند.

این مسؤول تصریح کرد: دنیا و کشورهای مختلف امروز از مزیت وجود ولایت فقیه محروم هستند به همین دلیل در عرصه‌های مختلف به نتیجه‌ خوبی هم نرسیده‌اند.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اعتقاد عمیق مردم به دین مبین اسلام، حضور هوشیارانه، منسجم، همدل و نقش رهبری را رمز تداوم نظام اسلامی برشمرد و افزود: حضور مردم در عرصه‌های مختلف و رهبری های داهیانه رهبری موجب شده امروز انقلاب از گردنه‌های خطر عبور کرده و در عرصه‌های مختلف همچون دانش هسته‌ای، علوم مختلف، فضاهای سایبری، موشک‌های دوربرد نقطه‌زن رادار، بیوتکنولوژی و غیره پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشیم.

محمدی ادامه داد: روزی نیست که در خارج از مرزهای کشور طالبان‌ها، داعشی‌ها و گروه‌های دیگر به نام اسلام با تدارک آمریکا و رژیم سفاک صهیونیستی علیه مسلمانان توطئه نکنند؛ همین گروه‌ها در قلب اروپا عملیات‌های انتحاری مختلفی انجام داده و آرامش و زندگی را از مردم سلب کرده‌اند.

وی اضافه کرد: صدها گروه مختلف و دشمن نظام بسیج می‌شوند در کشور و آن سوی مرز ایران خرابکارانه انجام دهند که توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی شناسایی و سرکوب می‌شوند در حالی که در داخل کشور هم قصد چنین امری را دارند که توسط نیروهای مذکور شناسایی و دستگیر شده و به خاک مذلت کشیده می‌شوند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: رمز تمام موفقیت‌ها و امنیت موجود در کشور در سایه وجود و اعتقاد به ولایت فقیه و توسل به ائمه‌اطهار(ع) و تأسی از حضرت زهرا(س) است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه تهدیدات نظامی از کشور برداشته شده است، بیان کرد: در حوزه‌های دیگر باید مراقب باشیم؛ باید گفت که همگام با پیشرفت علمی و موفقیت در علوم و فنون مختلف در زمینه اقتصاد و فرهنگی نتوانستیم پیشرفت کنیم که به دلیل جدی نگرفتن دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده است.

محمدی افزود: ملت ایران با بصیرترین، هوشیارترین و با معرفت‌ترین مردم دنیا هستند که باوجود تنگناها و مضیقه‌ها پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند که نشأت گرفته از هوش سیاسی و معرفت آنان است.

وی ادامه داد: این تفکر که اگر یک گام کوتاه بیاییم دشمن کوتاه می‌آیند تفکر اشتباهی است چراکه یک گام عقب‌نشینی ملت ایران موجب پیشروی دو گام دشمن می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دست معجزه‌آسایی از بیرون نمی‌‌آید تا مشکلات کشور را حل کند گرچه به توکل بر خدای متعال و توسل به ائمه‌اطهار(ع) اعتقاد داریم که با توجه به این موضوعات باید با همت و تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی گام برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار