امام جمعه موقت قزوین گفت: در زمینه انتخابات شوراهای شهر و روستا شهروندان بابد افراد متخصص را انتخاب کرده و از توجه به پوسترهای تبلیغاتی اجتناب کنند.
کد خبر: ۴۲۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 20 May 2017
حجت‌الاسلام والمسلمین علی قابل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قزوین اظهار داشت: نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران ثمره خون شهدا و جان‌فشانی جوانان انقلابی بوده که باید به بهترین نحو حفظ و حراست شود.

وی بیان کرد: مردم همیشه در صحنه انقلاب باید به این نکته توجه داشته باشند که صحنه مبارزه با مستکبران پایان نیافته و دشمنان همچنان در پی خدشه وارد کردن به آرمان‌های انقلاب هستند.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: سند 2030 فرهنگی نبوده بلکه ننگی بوده که در پی کم‌رنگ کردن ارزش‌های دینی در مدارس است چراکه با هدف آموزش مسائل جنسی برای کودکان اجرا خواهد شد.

قابل با بیان این مطلب که مقام معظم رهبری با هوشیاری در مقابل سند 2030 ایستادگی کرد، گفت: دلسوزان نظام اجازه نخواهند داد که ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلاب زیر سوال رفته و خدشه‌دار شود.

وی ادامه داد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر نباید در هیچ زمان و موقعیتی متوقف شود چراکه بی‌توجهی به این مهم آسیب جدی بر ارزش‌های دینی وارد خواهد کرد.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: از مردم تقاضا داریم با بصیرت و آگاهی افراد اصلح را انتخاب و سرنوشت کشور خود را تعیین کنند.

قابل خاطرنشان کرد: در زمینه انتخابات شوراهای شهر و روستا شهروندان بابد افراد متخصص را انتخاب کرده و از توجه به پوسترهای تبلیغاتی اجتناب کنند.

وی گفت: مدیران و مسئولان باید بر روند انتخابات نظارت جدی داشته و با متخلفان برخورد قانونی داشته باشند چراکه خرید آرا در برخی مناطق شنیده شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار