استاندار قزوین به مناسبت بازگشت پیکر مطهر پاسدار سرافراز اسلام شهید علی محمدرضایی پیام تسلیت و تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۴۳۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 10 June 2017
فریدون همتی به مناسبت بازگشت پیکر مطهر پاسدار سرافراز شهید علی محمدرضایی پیام تسلیت و تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب‌الشهداء والصدیقین

وَالَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ. سَیَهْدیهِمْ وَ یُصْلِحُ بالَهُمْ. وَ یُدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ.

صبر و پایداری فرزندان مقاوم سرزمین ایران اسلامی، گواه ایثار و استقامت ملتی است که رشادت و از خودگذشتگی را از امام شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و سفیر آزادگان حضرت زینب کبری(س) آموختند.

و امروزه عزت و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت‌ها و ایثار عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق  اخلاص نهاده و برای فراهم شدن امنیت و آسایش پایدار سر از پا نمی‌شناسند تا ملت بزرگوارشان در همه جوانب و ابعاد از نعمات بزرگ الهی برخوردار شوند.

اینجانب بازگشت غرورآفرین و افتخارآمیز پیکر مطهر و جاودانه رزمنده دلاور اسلام جانباز شهید علی محمدرضایی را پس از 31 سال فراق، به ملت شریف و انقلابی استان قزوین به‌ویژه مردم غیور و شهید پرور خطه شال والدین صبور و متعهدشان تبریک و تسلیت عرض کرده از خداوند بزرگ برای بازماندگان آن عزیز سفر کرده آرزوی به روزی و سلامت دارم.

باشد که با بازگشت جاودانه فرزند دوم خانواده، پاسدار سرافراز اسلام حاج حمید محمدرضایی که در حراست از حرم اهل بیت(ع) و در نبرد با گروهک تروریستی داعش و حامیان آنها مفقودالاثر است شاهد آرامش دوباره  این خانواده مومن، صبور و مقاوم باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار